3

78 5 0
                                    

Woooow het is net als in die video zegt lopke vol verwondering. 1 ding zeg ik, ik wil wel voor het donker word weg. Jor doe nie zo poezie zegt lopke geirriteerd ben je bang ofzo? Nee tuurlijk niet maar we zouden to alleen gaan kijken vandaag? Ja dat is waar zegt lopke sluw maar zullen we kijken hoe het hier in de nacht is? Waarom vraag ik geirriteerd. Nou we willen hier toch gaan wonen? Daar heb je n punt zegt sander. *zucht* oke zeg ik met een zeur toon in me stem, maar dan blijven we ook wel echt tot 12 uur snachts. Prima zegt lopke stoer. Ik kijk sander aan en zie aan zn gezicht dat hij het geen goed idee vind en ik zeg zonder dat er gluid uit me mond komt 'sorry' sander begreep het en knikte dat het wel goed en oke was.

Wow kijk die kerk zegt sander het lijkt net alsof alles is verlaten behalve die kerk. Wow ja inderdaad zegt lopke kom zullen we aankloppen? Nee gast niet fuckemet god zeg ik laggend. Lopke rent naar de kerk en wenkt ons ik en sander lopen rustig op de kerk af terwijl lopke hard op de grote kerk deuren aan staan en trekken is. Lopke dat vind hij echt niet leuk hoor zegt sander plagend. Nee niemand thuisn zegt ze statig, ik en sander beginnen te laggen.
Toen we door de stad liepen zagen we een groot huis met een hek er omheen. Omg kijk je kan in dat huis roep ik. Ja maar er staat een hek omheen zegt sander droog. Ik kijk sander droog aan en zeg, gast dat hek staat een meter van de grond, daar kan je makkelijk onder door. Ja oke maar er staat toch niet voor niets een het omheen? En sinds waarneer hou jij je aan de regels zeg ik met een glimlag, sander begint te laggen en zegt ja dat is waar, waarom ook niet. we gingen onder het hek door en liepen naar het grote huis. Ik liep het huis binnen en opke liep achter me aan, maar sander bleef staan. Sander kom zeg lopke, sander zegt niks en loopt twijfelend achter de meiden aan.

We liepen door de kamers van het huis en we gingen gewoon ff het huis verkennen om te kijken of we hier konden overnachten. Ieder ging een andere kamer in. ik liep een kamer in en stond stil en keek bang naar het plafond. j j jongens? zeg ik stotterend. Sander en lopke rende naar me toe en zagen wat ik zag en stonden ook stil.

DoelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu