Sander zei stotterend i is dat een s s strop?. Ja dat lijkt me wel zeg ik zacht. Lopke liep ernaar toe en ging aan de strop hangen, lopke doe niet straks breekt r een balk ofzo roep ik histerisch. Lopjke laat los en zegt sorry hoor maar ik wouw gwn van iets engs iets leuks maken. Sqander begint te laggen en we lopen met zn 3e de kamer uit. Toen ik in de deur opening stond keek ik nog 1 keer naar de strop, er hing een pop in. Ik keek snel weg en rende naar mijn vriendn toe.
Het werd langzaam donker en we hadden geen zaklampen, alleen onze telefoons die niet heel veel batterij meer hadden. Wil je serieus wachten tot 12 uur? Vraagt sander. Ja duhu ik ben geen watje zegt lopke stoer. Io en sander kijken elkaar aan en schudden ons hoofd. Hee ik heb een idee we gaan de stad in ons eentje verkennen en we moetren om 23.55 voor de kerk staan zegt lopke. Oke is goed zeggem sander en ik.
Ik loop door de havenstraat wat leek op de hoofdstraat van het stadje. Ik had nogsteeds het beelt van die pop en die strop in me hoofd en ik kon niet stoppen met eraan te denken. Ik zag ook overal op de muren van de huizen met graffiti een volle maan, een pop, een klok met de tijd 24.00 en een clown staan ik vond het raar maar ergens dacht ik dat het een teken was. Ik bedoel kom op die pop die was afgebeeld was precies de zelfde als die ik in de strop zag hangen, en heel toevallig was het volle maan, en om 24.00 waren we zoizo nog in het stadje. Op een gegeven moment kwam ik sander tegen en ik vroeg aan hem of het hem ook was opgevballen en hij zei ja. Ik en sander dachten na over wat het zou betekenen maar we dachten dat het gwn toeval was.
Om 23.55 stonden we met zn 3e voor de kerk te wachten tot het 24.00 was. De kerk had wel een klok maar had de hele dag nog niet geslagen dus dat verwachtten we ook niet, maar toen het 24.00 was begon de klok met luiden. We schrokken ons dood en lopke die altijd de klok slagen teld deed dat nu ook, en raad eens? De klok sloeg 13 keer, een ongeluks getal. En met de 13e slag trilde de grond een beetje.
We liepen naar de fiets, maar toem we daar aan kwamen was de fiets weg. In plaats van de fiets zagen we de pop.
Eey people beetje kort hoofdstukje, sorry daarvoor. I hope you like it, vote en comment. Wat denken jullie wat die graffiti betekent? En ps sorry voor al die typ fouten, de meeste zijn omdat ik net naast een letter tik maar sommige zijn ook omdat ik dyslexie heb dus sorry daarvoor xx kaykay
JE LEEST
Doel
Horrorna een moeilijke tijd thuis, gaan 3 vrienden weg van huis en zijn van plan om een verlaten stadje in België te gaan bewonen. als ze daar zijn zouden ze willen dat ze weg konden........