Selam .d
Sizi çok özleyen ben 🤝 yorum yapmayan siz
Birazcık +18 sahneler var, o kısımları okumadan geçebilirsiniz.
İyi okumalar 💛
*************************************
"Şey Berat, biz neden bez bebek izliyoruz?" dedim kafamı kaldırıp heyecanla bez bebek izleyen sevgilime.
Gülerek bana bakıp kafamı tekrardan göğsüne yasladı. "Çünkü seninle yapılacak listemin başında cici bebe yiyerek bez bebek izlemek vardı."
Söylediği şey ile kıkırdayıp "çocuk gibisin." dedim.
Saçlarıma öpücük kondurup derince kokladı. "Senin için çocuk gibiyim, dışarıya karşı hâlâ vahşi bir miyavım."
Doğrulup yüzüne baktım. "Miyavlasana." dedim elimi yanağına koyarken. "Ama öylesine olmasın, kedi gibi miyavla."
Gözlerini kocaman açıp "saçmalama, kedi gibi miyavlayamam ben." dedi.
Baş parmağımla yanağını okşayıp "benim için de mi?" dedim. Kafasını elime yaslayıp gözlerini kapattı. "Meoow"
Kalbim heyecanla atarken yerimde dikleştim. "Bir daha miyavla, bekle ses kaydına alacağım." deyip telefonumu bulmak için etrafa baktım.
"Telefonum nerede benim?" dedim dikleşip etrafa bakarken.
" Çantandadır " Diyince kafamı salladım ve odama,telefonumu almak üzere merdivenlerden çıkmaya başladım.
Odama gelip yere gelişi güzel atılmış çantamı yatağın üzerine koydum ve fermuarını açtım. Bir kaç kitabı yatağın üzerine serpiştirdikten sorna telefonum çantanın içinde bana " Hi Bitch " diyordu.
Telefonu bulmanın sevinciyle telefonu göğsüme koydum ve sarıldım. Çöp değildi bu,telefondu. Daha taksidi bitmemişti kaybetsem canım çıkardı.
" Allah'ım sonunda,buldum seni güzelim! Hayatımın aşkı,hayatımın anlamı!" Diye telefona sarılıp kendi kendime sevinirken kollarımın altından belime sarılan eller hissettim. Hemen sornasında da omzuma koyulan çeneyle ne olduğumu şaşırmıştım.
" Kimmiş o hayatının aşkı? " diyip dahada bana sarıldıktan sorna onun,gerçi evde benden ve ondan başka birininde olmadığına göre bu kişi berat'tı.
"Telefonum " Diyince kaşları çatıldı.
"Odun" diyince güldüm.
Kollarını birden gevşetince " Bana tekrardan sarıl "diye mızmızlanmak istedim ama yapamadım,yapsam bana " Bu çoçuk deli mi " bakışları atabilirdi.
Tekrardan çenesini omzumda hissedince gülümsedim ama sornasında ellerini bana sarmaması üzerinede kaşlarımı çatmıştım.
" Ellerini açar mısın?" diyince sorgusuz sualsiz ellerimin avuçlarını öne doğru açtım. Ama işte şöyle bir sorun vardı,Berat arkamdaydı. Önümde değil.
Gülüp beni kendine doğru çevirdi.
"Gözlerinide kapa "
Biraz tırssamda bir şey belli etmeden gözlerimi kapattım.
Çok geçmeden ellerime koyulan pamuksu bir şeylerle gözlerimi açtım. Gördüğüm şeyle sevinç çığlığı atmak istiyor ona delice sarılmak istiyordum.
" Berat, bez bebek almışsın!!"
Gülümsedi. " O bebekten çok istediğini biliyordum sadece " dedi. Ama arkadaş gidipte dizideki bebeğin aynısı almazsın,ama bebek çok şekerdi orasını geçelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miyav *Texting* (BxB)
Teen FictionMiyav: sana olan sevgimi nasıl anlatacağımı bilmiyorum ki... Miyav: hislerimi anlatamıyorum ama hissetmen için her şeyi yaparım Miyav: beni bırakma Yusuf, ben güçlü değilim Miyav: yoruldum ve o yorgunluğumu bir tek sen alıyorsun Miyav: lütfen be...