Selam .d
Onur'un ağzından yazdığım bölümü unutun.
wizardestina askma ithafen yazıldı ❤️
İyi okumalar 💛
************************************
Efe Can Kurt
Attığım adımlarımı yavaşlatıp önünde durduğum mezara baktım.
Gözlerimden yaşlar akmaya başlarken diz çöktüm.
"Neden yaptın bunu!?"
Bağıra bağıra ağlayıp toprağına sarıldım. "Neden beni bıraktın, neden!?"
Hıçkıra hıçkıra ağlayıp elimi toprakta gezdirmeye başladım. "Çık gel Onur!"
"Efe?" omzuma konan el ile irkildim. Berat yanıma çöküp ruh gibi bana baktı. "Öldü." diye mırıldandı kendi kendine.
Dediği şeyle irkilip mezara yeniden bakmıştım.
Onur ölmüştü.
"ONUR" bağırarak yerimden fırlayıp karanlık odaya baktım.
Odamdaydım.
Ellerim titreyerek telefonumu aramaya başladım. Yastığımın altında bulup titrek bir nefes aldım ve Onur'u aramaya başladım.
Çalıyor...
Derin derin nefes alırken telefon kapanmıştı. Tekrardan aramaya başladım.
Çalıyor...
Yine açan olmayınca ağlamaya başladım.
"Açsana puşt!"
Tekrardan aradığımda üçüncü çalışta açtı. "Efe?"
Uykulu sesi ile kalbim hızlı hızlı atmaya başladı. "Onur, iyi misin? Bir şeyin var mı? Neredesin? Onur yanıma gel."
Daha çok ağlarken konuşmaya başladı. "Sakin ol, ne oldu? İyiyim ben ve evdeyim. Yavrum, ağlama. Neden ağlıyorsun?"
"Rüya gördüm. İntihar edip ölüyordun." dedim daha çok ağlarken.
"Şş, ben iyiyim. İntihar falan düşünmüyorum tamam mı? Yanına geliyorum. " deyip suratıma telefonu kapattı.
Derin derin nefes alırken ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkayıp salona geçtim.
Saate baktığımda ofladım.
04.43
Koltuğa oturup sakinleşmeye çalıştım. Resmen rüyamda Onur'un öldüğünü görmüştüm.
Kendi düşünceme titreyip salonda tur atmaya başladım.
Ya Onur rüyamdaki gibi beni bırakıp ölürse?
Ağlamaya başladığım sırada yere çöktüm.
Tanrım, bunu bana yapma. Bir erkeğe aşık olduğum için beni cezalandırma.
"Efe?" babamın telaşlı sesini duyduğumda kafamı kaldırdım. "Bu saatte neden salonda ağlıyorsun oğlum?"
Dediği şeyle daha çok ağlayıp babama sıkıca sarıldım. "Baba, lütfen Onur'u iyileştir. Yalvarırım, artık intihar etmesin dayanamıyorum." dediğimde babam kollarını sıkıca bana sarıp saçlarıma öpücük kondurmuştu.
"Efe, biraz daha sabırlı olman lazım oğlum. Onur'un her zaman yanında olmalısın. Öyle hemen iyileşmesi imkansız. Hatta eskisinden daha iyi olsa bile arada abartılı olmayacak şekilde ataklar geçirecek. Eğer Onur'u seviyorsan, her şeye katlanmak zorundasın. Onun sana ihtiyacı var, güçlü durman lazım. Ben elimden geldiğince yardımcı oluyorum ve onu dinliyorum."
Söylediği şeyle babamdan ayrılıp suratına baktım. "Sen herkesi iyileştirdin, Onur'u da iyileştir. Bir daha böyle olmasın."
Oflayıp konuşmaya başladı. "Efe, ben psikoloğum. Benim alanım ve psikiyatri uzmanı ile aynı değil. Ben sadece insanları dinlerim ve gerektiği yerde onları psikiyatri uzmanı ile görüştürürüm. Elimden geldiğince Onur ile konuşup iyi hissetmesini sağlıyorum."
Kafamı sallayıp göz yaşımı sildim. "Onur buraya geliyor." dediğimde kaşlarını çattı. "Bu saatte neden geliyor buraya?" dedi.
Göz devirip güldüm. "İzin verirseniz sevişeceğiz, malum tedaviler yüzünden sevgilimin yüzünü zar zor görüyorum."
Abartılı bir şekilde hahlayıp omzuma vurdu. "Terbiyesize bak, kime çektin sen böyle?"
Gülüp babamın yanağını öptüm. "Elbetteki mükemmel olan anneme çektim."
Göz devirip ayağa kalktı. "Onur gelirse akıllı uslu bir şekilde duruyorsunuz tamam mı?"
Kafamı sallayıp derin nefes aldım.
Şu an tek istediğim Onur'a sıkıca sarılmak.
Babam tekrardan odasına giderken gözlerimi kapattım. Onur'a çok ihtiyacım vardı.
Aradan birkaç dakika geçtikten sonra kapı sesi duydum. Çok hafif bir sesti ama duymuştum. Hızla ayağa kalkıp kapıyı açıp yüzüne baktım.
Uykusuz halini görünce gözlerim dolmuştu. Vakit kaybetmeden sıkıca ona sarılıp kafamı boynuna gömdüm ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
"Seni çok seviyorum." dedim titrek bir sesle. "Lütfen beni bırakma."
Kollarını daha çok sıkarken saçlarıma öpücük kondurdu. "Seni çok seviyorum Efe, ve seni asla bırakmayacağım."
Kollarımı ona daha sıkı sararken tek istediğim şey Onur'la beraber kendimi bir odaya kapatıp ömür boyu orada yaşamaktı.
Denerdim ben bunu.
************************************
Geçiş bölümü olsun bu.
Sizi seviyorum 💛
Koala (sema)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miyav *Texting* (BxB)
Teen FictionMiyav: sana olan sevgimi nasıl anlatacağımı bilmiyorum ki... Miyav: hislerimi anlatamıyorum ama hissetmen için her şeyi yaparım Miyav: beni bırakma Yusuf, ben güçlü değilim Miyav: yoruldum ve o yorgunluğumu bir tek sen alıyorsun Miyav: lütfen be...