Selam .d
Sevgililer gününüz nasıl geçti? Ben ablamla sevgilisinin arasına girip onları zorla bowlinge götürdüm ve gün boyu eğlendim ✍🏻
O yüzden yb yazamadim :(
Sevgililer günümüz kutlu olsunnn ❤️
Uyarı, +18 ögeler içeriyor.. sonra uyarmadı demeyin lutfen.
İyi okumalar 💛
************************************
"Yusuf, biraz daha kedi gibi beni yalamaya devam edersen sikeceğim seni!"
Berat'ın tahrik edici sesi ile azıp kazağını zorla çıkardım.
"Napıyorsun?" dediğinde gülüp kucağına iyice yerleştim ve sol meme ucuna dilimi değdirdim.
İnlediği zaman gülüp meme ucunu ağzıma aldım ve süt içermiş gibi emmeye başladım.
Berat bu yaptığım ile sertçe inleyip kendine bastırdı.
Meme ucunu ısırmamla 'siktir' çekip aniden koltuğa attı beni. Üstüme birden çıktığında güldüm.
"Hey sıra benimdi!" dedim yalandan sinirli sesimle.
Beni dinlemeyip kazağımı çıkardığı zaman elimi pantolonuna atmıştım.
Kemerini çözüp pantolonu çıkarmama yardımcı olurken aynı işlemi benim pantolonuma da uyguladık.
"Özlemişim." deyip benim ona yaptığım gibi sol meme ucumu ağzına aldığında inledim. Elleriyle bacaklarımı oksarken kendimi ona bastırdım.
Kafasını eğip karnımdan aşağı inip baksırımın üstünden aletime öpücük kondurdu.
Kendimden geçmişçesine inlediğimde bacaklarımın iç kısmını okşayıp aletimi ağzına aldı.
"Berat."
Nefes alamıyormus gibi hissedince gülüp baksırımı çıkardı ve dilini aletimin ucuna sürdü. "Beni deli ediyorsun!"
Oyun oynarmışçasına yavaş hareketler sergilemesi sinirimi bozarken yaptığı şey yüzünden tüm vücudum kasılmıştı.
Aletimi ağzına alıp hafifçe ısırmıştı.
"Sikeyim seni!"
Söylediğim şeyle beraber aletim ağzındayken güldü.
Ucunu tekrar ısırdığı zaman kendimi ona bastırdım.
"Benimle oyun oynama!" dedim inlerken. Kendini kaldırıp kulağıma doğru eğildi.
"Oyun isteseydim, ellerin özgür durmazdı yavrum." deyip kulak mememi emdi.
Elimi baksırına atıp çıkarmasına yardım ettim. Elimi sertleşmiş aletine atıp okşadığım zaman kafasını geriye attı.
-hassiktir ezan okuyor, biraz ara vereyim-
"Berat."
İnlememle üstümden kalkıp etrafına baktı. "Krem yok mu?" dedi etrafa bakarken. Kafamı iki yana sallarken tekrar yanıma gelip beni ters çevirdi. Elini kasıklarıma koyup kaldırırken yutkundum.
Kalçama ufak ufak öpücükler koyarken nefesim kəsilmişti.
Diliyle kalçamı yalarken kendimden geçiyordum. "İçime gir artık!" dedim elimi kendi aletime atarken. Benim dediğimi yapmayıp dilini deliğimin üstünde gezdirirken siktir çekmiştim.
Bu, bu his fazla güzeldi.
Eliyle kalçamı okşayıp diliyle deliğimi yalarken hızla kendimi çekmeye başladım.
Dilinin ucunu içimde hissederken kendimi daha hızlı çekmeye başladım.
Zevkten ağlayacağım şimdi!
İnlemelerimiz birbirine karışırken kendini geri çekip aletinin ucunu deliğime yasladı.
Aletini hissetmemle kasılmıştım.
"Sakın kasma kendini." deyip aniden içime girince çığlık atmıştım.
"Orospu çocuk, aniden niye giriyorsun!?" hissettiğim acıyla yüzümü burusturmustum.
İçimde hareket etmeye başladığında derin derin nefes almaya başladım. İnlemeleri kulağıma geliyordu ve inlememi sağlıyordu.
Kendini üstüme atıp içimde gitgel yaparken hızlı hızlı kendimi çekiyordum.
"Seni seviyorum."
Kulağıma fısıldayıp enseme öpücük kondururken daha çok azıyordum.
Sabaha sağlam kalmayacağımıza emin olmuştum.
**************************************
Yeter bu kadar çok utandım 🤧
Devamı sizin hayal gücünüzü kalsın, bok gibi smut oldu zaten.
Yorum yapmayı unutmayın, seviyorum sizi 💛
Utandım amk
Neyse
Koala 🐨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miyav *Texting* (BxB)
Teen FictionMiyav: sana olan sevgimi nasıl anlatacağımı bilmiyorum ki... Miyav: hislerimi anlatamıyorum ama hissetmen için her şeyi yaparım Miyav: beni bırakma Yusuf, ben güçlü değilim Miyav: yoruldum ve o yorgunluğumu bir tek sen alıyorsun Miyav: lütfen be...