~GİRİŞ~

649 27 3
                                    

Medyadaki şarkı kitabın ismini aldığım şarkı ve en sevdiğim şarkılardan biri dinlemenizi öneririm. İyi okumalar.
_______________________________________

Parkta oyun oynayan çocuklarda gezdirdiği gözlerini kucağında yatan güzel sevgilisine diken genç kız, ona tebessümle bakan kıza doğru eğilip burnunu sevimli bir şekilde burnuna sürttü. Tatlı tatlı kıkırdayan sevgilisinin yanağına bir öpücük bıraktı. Tekrar gözlerini kapatan kızın bu sefer göz kapaklarına birer öpücük kondurdu. Eğildiği yerden kalkıp kafasını geriye attı ve gözlerini kapatıp huzurlu anın keyfini çıkardı.

"Sevgilim"
Tatlı tatlı ona seslenen kıza gözlerini açıp onun yanındayken hiç silinmeyen gülümsemesiyle baktı.

"Efendim"
"Eve gidelim mi artık?"
"Olur sevgilim" böylece uzandıkları çimenden kalkıp eve doğru yürümeye başladılar. Elinden tuttuğu küçük sevgilisi ile beraber aynı binada ve karşı karşıya olan dairelerine doğru gittiler.

Binaya girdiklerinde Melody küçük sevgilisi Mia'yı kendi evine götürdü. Benim evim senin evin yoktu onlarda, birbirlerinin kalplerinde konaklıyorlardı zaten.

Eve geldiklerinde yemeklerini yiyip, film izlemişlerdi. Koltukta uyuya kalan Mia'yı kucağına alarak dikkatli bir şekilde yatağa yatırdı ve kendisi de yanına yatarak sevgilisine sarıldı.

Tanışma hikayeleri aslında çok sıradandı. Melody uyurken sabahın köründe gelen sesler yüzünden kalkıp dışarı bakmıştı ve karşısındaki boş daireye taşınan, mahcup bir şekilde ona bakan Mia'yı görmüştü. İlk gördüğünde o şirin kızdan hoşlanmıştı ve gittikçe yakın olmaya başlamışlardı. İkisi de birbirinden hoşlandığı için birleşmeleri de kolay olmuştu.

Melody'nin ne olursa olsun diyip aşkını itiraf etmesi ve Mia'nın da ona aşkını itiraf etmesiyle sevgili olmuşlardı. Dediğim gibi çok sıradandı ama aşkları da bir o kadar özeldi.

Melody hatırladığı tanışmaları ile gülümsedi. 2 yıldır sevgililerdi ve birbirlerine deli gibi aşıktılar. Yanında mışıl mışıl uyuyan kızın alnına hafif bir öpücük bırakıp o da kendini uykunun kollarına teslim etti.

Hepinize merhaba. Hesapta iki kişiyiz ama bu benim bireysel yazdığım bir kitap ve umarım beğenirsiniz. Beğendiyseniz yorum ve vote atın lütfeeenn. Hoşçakalıınn♡
~Lily

I'm Not Her (g×g) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin