Op dat moment komen Jeroen en Noa binnengelopen, nou gezellige boel hier reageert Jeroen sarcastisch terwijl hij Marijke, Sofie en Danny vragend aan kijkt. Hallo Jeroen leuk dat je er weer bent, dit is mijn zuster Marijke en haar kinderen Sofie en Danny zegt Victor. Ik wist helemaal niet dat jij een zus had reageert Noa en geeft alle drie een hand en stelt zich voor, Jeroen volgt haar voorbeeld en stelt zich ook voor aan de drie. En waar zijn jullie geweest vraagt Marijke geïnteresseerd want ik heb jullie nog niet eerder hier gezien. Jeroen en Noa kijken elkaar even gespannen aan, euhm ja dat klopt zegt Noa dan wij hebben een lange reis gemaakt langs verschillende landen, dus wij zijn aan aantal maanden op reis geweest verzint Noa snel, Jeroen knikt instemmend. Waarom staan die dozen hier vraagt Noa dan, wij gaan volgende week verhuizen naar Duitsland zegt Sofie terwijl ze nog snel haar tranen weg veegt. Nou ik ga maar eens me spullen naar me kamer brengen, ik verlang naar mijn eigen bed zegt Jeroen dan. Euhm Jeroen dat gaat niet zegt Victor dan, Jeroen draait zich om en kijkt Victor niet begrijpend aan, Berend slaapt tijdelijk in jou kamer. Berend vraagt Jeroen wie is dat nou weer, een neef van Amber die hier tijdelijk woont. Jeroen zucht diep en kijkt Noa dan aan, oké dan gaan we wel naar jou kamer en pakt zijn spullen op. Noa slaapt weer op zolder reageert Victor snel, Marijke heeft op de kamer van Joyce en Noa geslapen dus gaan jullie maar tijdelijk met z'n 2e op zolder, ik zal snel een nieuwe kamer indeling maken als iedereen weer terug is van vakantie. Jeroen knikt en gaat met Noa naar boven.
Niet laat daarna kwam Amber thuis, net voordat ze de voordeur wilde sluiten zag ze Nienke en Fabian uit de taxi stappen, Amber zette snel haar koffer binnen en rende toen naar Nienke toe om haar een knuffel te geven. Ik heb jullie zo gemist zei Amber tegen Nienke en Fabian, daarna liepen ze samen naar binnen. Niet vergeten dat je nu weer als Berend bent hè fluisterde Nienke tegen Fabian, ze liepen met z'n 3e naar binnen. Victor kwam net de hal ingelopen en zag de drie binnen komen, hee jongens riep hij enthousiast hoe was jullie vakantie?
Nienke keek Fabian en Amber even verbaasd aan over het enthousiasme van Victor, leuk zei ze daarna. Fa... euhm Berend en ik zijn 2 weken in Oosterijk geweest en hebben daar vooral lekker gewandeld en van de natuur genoten. Ja en ik ben 3 weken met m'n pappie op Balie geweest onderbrak Amber Nienke, nou fijn dat jullie er weer zijn zei Victor er vertrok toen naar boven en ging zijn kantoor binnen. Nienke, Amber en Fabian liepen door naar de woonkamer waar ze Marijke, Sofie en Danny bezig zagen met dozen in pakken, gaan jullie weg vroeg Amber verbaasd, ja wij gaan verhuizen naar Duitsland zei Danny terwijl hij op Amber kwam aflopen. Amber deed gelijk een stap achteruit, leuk en waneer vertrekken jullie vraag Nienke snel. Volgende week al antwoord Marijke, oh dat is al snel reageert Fabian w... wat zei Mick ervan vroeg hij aan Sofie, Sofie keek hem strak aan euhm hij weet het pas net en is naar z'n kamer gegaan, zal ik even gaan kijken, graag Berend antwoord Sofie gelijk en Fabian vertrekt naar de kamer van Mick.Fabian komt de kamer van Mick binnen en ziet hem verdrietig voor zich uit kijken, Fabian besluit naast hem te gaan zitten. I.. ik hoorde dat Sofie volgende week naar Duitsland vertrekt zegt Fabian dan voorzichtig, Mick zucht diep en knikt waarom gaan meisjes die ik leuk vindt toch altijd weg vraagt hij na een tijdje, eerst vertrekt Mara naar Dubai, dan Joyce naar Amerika en nu Sofie naar Duitsland. Fabian leg een hand op zijn schouder Duitsland is gelukkig niet zo heel ver van hier je kan haar dus nog regelmatig opzoeken. Mick schud zijn hoofd nee ik wil geen lange afstand relatie, Fabian kijkt Mick vragend aan ga je het dan uit maken vraagt hij, ja i.. ik wil niet een relatie met iemand die ik bijna nooit zie, Mick staat dan op en loopt de slaapkamer uit. Mick loopt naar de woonkamer, Sofie k... kunnen we even praten vraagt Mick twijfelachtig. Ja tuurlijk antwoord Sofie en loopt samen met Mick naar de keuken. Ik weet niet of ik wel samen met je wil blijven als je naar Duitsland vertrekt zegt Mick dan gelijk, Sofie kijkt hem verbaasd aan je... je maakt het uit vraagt Sofie geschrokken, Mick kijkt naar zijn voeten en knikt dan, ja ik wil geen relatie met iemand die zo ver weg woont dat werkt ook niet met Joyce. Sofie kijkt Mick verdrietig aan maar knikt dan, misschien heb je wel gelijk maar blijven we dan wel vrienden, tuurlijk blijven we vrienden antwoord Mick gelijk en geeft Sofie een knuffel. Sofie loopt weer terug naar de woonkamer en gaat weer verder met het inpakken van de dozen, ze heeft er wel vrede mee dat het uit is, ze zijn dan niet lang bij elkaar geweest maar een relatie met iemand die ze bijna nooit ziet, ziet ze zelf ook niet zitten.
JE LEEST
Anubis seizoen 5 'het verhaal na de traan'
AventuraWat is er gebeurt nadat de Nienke de traan heeft terug geven, Noa weer wakker werd, Jeroen terug kwam uit Egypte en de moeder van Mathijs weer tot leven kwam? Alle bewoners komen weer thuis van een heerlijke vakantie, na de vakantie is het tijd om w...