Een paar uur later zitten alle bewoners aan tafel ze hebben pizza besteld omdat er nog geen nieuwe huishoudster is en er dus geen boodschappen waren gedaan. Dan gaat de voordeur open en een paar seconde later komt Appie de woonkamer ingelopen, ik ben weer thuis roept hij blij. Appie roept Amber enthousiast en springt op om Appie een knuffel te geven, hoe was het in Marokko vroeg ze nieuwsgierig, super leuk antwoord Appie gelijk en jullie krijgen allemaal de groetjes van oom Ibrahim en Trudie. Eigelijk best gek dat Trudie nu in Marokko woont zegt Noa dan, ik heb helemaal geen afscheid van haar kunnen nemen omdat ik toen... toen ziek was en bij me ouders was zegt Noa snel, ze weet wel dat ze niet kan zeggen dat ze eigelijk doodziek was en in de villa was van de ouders van Mathijs. Iedereen is even stil, eigelijk missen ze Trudie allemaal wel. Zeg prutser wil en een pizza vraagt Jeroen dan om de stilte te verbreken, en houd een pizza doos omhoog, lekker roept Appie blij en gaat aan de tafel zitten. Victor staat dan op en begon met praten, fijn dat jullie allemaal weer thuis zijn en dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben gehad, zoals jullie bijna allemaal wel weten vertrekt Marijke volgende week samen met Sofie en Danny naar Duitsland om daar te gaan wonen. Ik wil dus opzoek gaan naar een andere huishoudster maar tot die tijd zullen wij met z'n alle het huishouden moeten regelen. Ik ga een schema opstellen en geeft jullie allemaal een taak zodat we met z'n alle het huishouden kunnen gaan regelen tot ik een nieuwe huishoudster hebben gevonden, ik zou het fijn vinden als jullie dus allemaal mee helpen de komende tijd vertelt Victor aan een stuk door. Als hij klaar is met praten kijkt hij alle bewoners aan die instemmend ja knikken. Met z'n alle genieten ze van nog van de avond en vertelt iedereen over zijn of haar vakantie.
Het is 10 uur we weten allemaal wat dat betekend binnen 5 minuten in de kamers, dan wil ik een speld kunnen horen vallen, absolute stilte. Victor staat beneden in de hal en roept de welbekend zin door het huis heen, alle bewoners zijn inmiddels al in hun kamer. Nienke en Amber slapen nog steeds met Sofie op een kamer, vindt je het niet lastig om alles hier in Nederland achter te laten vraagt Nienke aan Sofie, ze haalt haar schouders op eigelijk vindt ik het wel fijn om weg te gaan antwoord ze dan. Amber en Nienke kijken haar even verbaasd aan en Mick dan vraagt Amber vindt je het niet lastig om ham achter te laten. Nee we hebben het uit gemaakt en eigelijk vindt ik het wel goed zo, een relatie met iemand die zo ver bij je vandaan woont zie ik niet echt zitten. Dat begrijp ik wel zegt Nienke, en hoe is het met jou en Berend vraagt Sofie aan Nienke jullie zijn niet voor niks samen op vakantie geweest toch? Nienke kijkt Amber even geschrokken aan euhm ja ik vindt hem eigelijk wel leuk zegt Nienke dan, ik ben blij voor jullie antwoord Sofie gelijk. En Amber heb jij je prins al gevonden vraag Nienke snel aan Amber om over te gaan op een ander onderwerp voordat Sofie er achter komt wie Berend werkelijk is. Euhm nou die jongen die aan de balie werkte in het hotel waar ik met m'n pa zat was zo verschrikkelijk knap antwoord Amber dromerig. Sofie en Nienke schieten in de lach, dus jou droomprins woont en werkt op Bali zegt Sofie, ja Ricardo antwoord Amber terwijl ze een foto van hem laat zien.
Op zolder liggen Noa en Jeroen, van Victor mochten ze voorlopig samen slapen tot er een nieuwe kamer indeling was als Marijke met Sofie en Danny het huis hadden verlaten. Ik ben zo blij dat alles weer normaal is zegt Jeroen terwijl hij naast Noa gaat liggen, ik ook en ik hoop dat het ook zo blijft antwoord Noa, daar zorg ik voor zegt Jeroen en geeft haar een kus op der voorhoofd. Noa gaat dicht tegen Jeroen aan liggen, volgende week beginnen we gewoon aan ons laatste jaar op de middelbare school zegt Noa dan, ja dat is snel gegaan hè en daarna moeten we gaan studeren, weet jij al wat voor studie je wilt gaan doen als we straks klaar zijn vraagt Jeroen. Ik denk dat ik iets met kinderen wil gaan doen op een kinderopvang en jij vraagt Noa en kijkt Jeroen aan, Jeroen zucht diep ik heb echt nog geen idee ik ben 18 waarom moet ik nu al bepalen wat ik voor de rest van m'n leven wil gaan doen. Noa legt een hand op zijn wang, het geeft niet dat je het nog niet weet je hebt nog even de tijd om er over na te denken. Jeroen kijkt Noa aan en geeft haar dan een lange kus op de mond. Noa draai zich om en gaat boven op Jeroen liggen, Jeroen glimlacht naar Noa en trekt dan haar pyjama shirtje uit, samen kruipen ze onder de deken en genieten de rest van avond van elkaar en vallen uiteindelijk samen in slaap.
Op de kamer van Danny en Mick is het een stuk minder gezellig, waarom heb je het eigelijk uit gemaakt met m'n zusje jullie zijn amper 2 maanden samen geweest vraagt Danny aan Mick, Mick kijkt hem pissig aan als jullie niet naar Duitsland zouden verhuizen zou er niks aan de hand zijn hoor. Dus alleen maar omdat wij gaan verhuizen maak je het uit? Ja want ik wil niet een relatie met iemand die zo ver weg woont dat werkt niet antwoord Mick nu wat bozer. Je kon het toch ook eerst proberen antwoord Danny, Danny hou er over op ik weet dat het niet werkt en Sofie was het er mee eens en nu ga ik slapen zegt Mick en zet zijn nachtlampje uit. In de kamer ernaast liggen Appie en Fabian, zeg Faab wanneer mogen we jou nou ook weer Fabian gaan noemen en niet meer Berend vraagt Appie. Euhm ik denk als Marijke enzo weg zijn, dan hoef ik het hun niet uit te leggen en de rest van het huis weet het toch al wel, op Victor na dan en als hij het weet zal ik het ook aan van Swieten gaan vertellen. Appie knikt blij, ik ben nog steeds zo blij dat je niet dood bent, Fabian lacht ik ook App. Het moet vreselijk voor jullie geweest zijn toen die arts vertelde dat ik dood was, ik zou ook niet weten hoe jk gereageerd zou hebben als ik hoor dat iemand uit de club dood zou zijn. Gelukkig zag Matthijs op tijd in dat dit niet de oplossing is en hebben we met elkaar Noa en de moeder van Matthijs kunnen redden.
JE LEEST
Anubis seizoen 5 'het verhaal na de traan'
PertualanganWat is er gebeurt nadat de Nienke de traan heeft terug geven, Noa weer wakker werd, Jeroen terug kwam uit Egypte en de moeder van Mathijs weer tot leven kwam? Alle bewoners komen weer thuis van een heerlijke vakantie, na de vakantie is het tijd om w...