«Ναι και το σχέδιο δεν πήγε όπως νομίζαμε»
Συμπλήρωσε ο Ian και ο Nathan βρήκε ευκαιρία να μου απευθύνει τον λόγο.
«Οπότε τώρα τι πιστεύεις ότι πρέπει να κάνουμε?»
Δεν απάντησα, όχι επειδή δεν ήθελα αλλά επειδή δεν μπορούσα. Στο μυαλό μου όμως είχα ήδη την απάντηση. Αφήστε με να φύγω, δεν θα πω τίποτα σε κανέναν. Δεν θα με πίστευαν, αυτό ήταν σίγουρο. Μια άβολη σιωπή πλημμύριζε το χώρο.
«Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να σε βάλουμε σε μία δύσκολη θέση..»
Πάλι δεν απάντησα και ο Bruno διέκοψε τον Nathan που προσπαθούσε να πει κάτι.
«Λοιπόν εγώ δεν μπλέκω σε ότι και αν σκέφτεστε»
Είπε και πείρε ένα από τα 3 σακίδια στο σαλόνι έτοιμος να βγει από το σπίτι αλλά κάτι πάγωσε τις κινήσεις όλων μας. Ένα κτύπημα στην πόρτα και για να είμαι ακριβής 4 δυνατά κτυπήματα στην πόρτα και μία φωνή.
«Αστυνομία, έχουμε κάποιες ερωτήσεις!»
Όλοι μας γουρλώσαμε τα μάτια μας, βρήκα την ευκαιρία μου! Ίσως την μοναδική μου ευκαιρία.
«ΒΟΗ..»
Δεν μπόρεσα να συνεχίσω την λέξη, ο Nathan έκλεισε το στόμα μου με το χέρι του και έκανε νόημα στον Bruno και στον Ian να μαζέψουν τα σακίδια από το σαλόνι και να τα κρύψουν. Μετά με κοίταξε στα μάτια και μου απευθύνθηκε χαμηλόφωνα.
«Δεν θα μιλήσεις... Άκουσες?»
Έφυγε το χέρι του και ο Bruno του έδωσε το όπλο. Ο αστυνομικός ξανά κτύπησε την πόρτα, αυτή τη φορά πιο δυνατά. Ο Nathan με σημάδεψε με το όπλο! Τα μάτια μου ήταν συγκεντρωμένα στο χέρι του, αφού η ζωή μου εξαρτιόταν από το όπλο που κρατούσε σημαδεμένο στο πρόσωπο μου. Ευτυχώς ακούστηκαν τα βήματα του αστυνομικού που απομακρυνόταν από την πόρτα. Επικράτησε μια ησυχία για 2 λεπτά και έπειτα κατέβασε το όπλο με το χέρι του ν τρέμει.
«Πρέπει να φύγουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται!»
Είπε ο Nathan και ο Ian πείρε το κινητό μου, που ήταν πάνω από μία κούτα στην κουζίνα, και πήγε πάνω στο δωμάτιο. Ο Nathan σκούπισε τον κρύο ιδρώτα από το μέτωπό του και είπε στον Bruno.
«Ωραία, ας ηρεμίσουμε λίγο.. »
«Ναι, πήγαινε πάνω και δες τι γίνεται με εκείνο το τηλεφώνημα τέλος πάντων θα μείνω εγώ εδώ.»
Ο Nathan ανέβηκε και αυτός τις σκάλες και έμεινα μόνη μου με τον Bruno. Πείρε μία από τις κούτες και την έβαλε απέναντι μου, κάθισε και έβγαλε ένα πακέτο τσιγάρα από την τσέπη του.
YOU ARE READING
Misfortune
Mystery / ThrillerΜια απόδραση από την φυλακή θα αλλάξει τελείως την ζωή μιας κοπέλας! Όταν νομίζεις ότι πάνε καλά, αλλά τελικά έκανες λάθος και όλα γίνοντε χειρότερα!