Βρισκόμασταν στο γκαράζ του σπιτιού, κατάλαβα αμέσως πως χρειάζονταν το αυτοκίνητο μου.
«Που είναι τα κλειδιά?»
Είπε ενώ άνοιγε την πόρτα του γκαράζ αποκαλύπτοντας το αυτοκίνητο μου.
«Γιατί χρειάζεστε το αυτοκίνητο μου?»
Είπα συνειδητοποιώντας ότι ούτε εγώ γνώριζα που είναι τα κλειδιά.
«Αυτό έλειπε τώρα να σου δίνουμε και εξηγήσεις!»
Είπε ο Nathan που βγήκε εκείνη την ώρα από το σπίτι, κρατώντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου.
«Τέλεια άρα τώρα, πρέπει να ενημερώσουμε τον Bruno για την αλλαγή του σχεδίου. Όμως υπάρχει ακόμα ένα πρόβλημα!»
Είπε ο Ian στον Nathan κοιτάζοντας με επίμονα. Ο Nathan έκανε νόημα να πάμε όλοι στο σπίτι. Ο Ian έπιασε το χέρι μου, λίγο πιο κάτω από τον ώμο μου, ένιωσα την δύναμη του και προ στιγμής φοβήθηκα. Μπήκαμε στο σπίτι και μαζευτήκαμε όλοι στο σαλόνι. O Bruno ξύπνησε με την παρουσία μας και έτριψε τα μάτια του από την κούραση, είπε
«Τι έγινε? Γιατί μαζευτήκατε εδώ?»
«Έχουμε αλλαγή στα σχέδια και πρέπει να αποφασίσουμε.. κάποιος πρέπει να προσέχει αυτή!»
Είπε ο Ian ρίχνοντας με σε μία από τις 2 πολυθρόνες! Το σημείο που με κρατούσε είχε πάρει ένα απαλό κόκκινο χρώμα. Μαζεύτηκα στην καρέκλα από το φόβο μου, χωρίς να σταματήσω να τον κοιτάζω.
«Εντάξει, να ηρεμίζουμε λίγο νομίζω!»
Είπε ο Nathan εννοώντας τον Ian , ο Bruno είχε κάνει κίνηση να με πιάσει αλλά δεν τόλμησε να με πλησιάσει και τραβήχτηκε πίσω. Ο Ian τους αγνόησε και συνέχισε.
«Θα μείνω εδώ εγώ μαζί της, εσείς να πάτε να κανονίσετε την δουλεία με το αυτοκίνητο! »
«Τι δουλεία? Τώρα ξύπνησα τι έγινε?»
Ο Ian αγριοκοίταξε τον Bruno και απάντησε.
«Έχει σχέση με εκείνο που έγινε την μέρα που αποδράσαμε, για να έρθει ο οδηγός θέλει βοήθεια με κάτι πρώτα!»
Το βλέμμα του Bruno σκοτείνιασε, φαινόταν πιο πολύ τρομοκρατημένος παρά χαρούμενος ότι σε 1-2 μέρες θα αποδρούσαν.
«Καλύτερα να πας εσύ που σε αφορά το θέμα νομίζω, θα μείνω εγώ εδώ! Δεν νιώθω και πολύ καλά έτσι και αλλιώς οπότε..»
Είπε και έκανε νεύμα του Nathan να συμφωνήσει μαζί του. Ο Nathan κατάλαβε και είπε του Ian.
YOU ARE READING
Misfortune
Mystery / ThrillerΜια απόδραση από την φυλακή θα αλλάξει τελείως την ζωή μιας κοπέλας! Όταν νομίζεις ότι πάνε καλά, αλλά τελικά έκανες λάθος και όλα γίνοντε χειρότερα!