6. Too good to be true

26 4 0
                                    

Έκανε μία μεγάλη παύση αφού δεν είπα κάτι και προσπάθησε να χαλαρώσει την ατμόσφαιρα του χώρου.

«Θες να μάθεις γιατί διαλέξαμε αυτά τα ονόματα?»

«Υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος?»

«Όταν ο Μάρκος συστήθηκε με το όνομα Nathan, κατάλαβα πως χρησιμοποίησε το όνομα ενός ράπερ. Από μουσική δεν ξέρω πολλά αλλά , είπα να συστηθώ και εγώ με το όνομα ενός τραγουδιστή.»

Μου είπε χαμογελώντας τελειώνοντας την πρόταση του με ένα μικρό γέλιο. Η αλήθεια με έκανε αμέσως να νιώθω καλύτερα. Αλλά πρόσεξα ότι είχε πει το πραγματικό όνομα του Nathan.

«Μάρκος?»

«Ναι, δεν κατάλαβα γιατί δώσαμε ψευδώνυμα αφού στις ειδήσεις τα λένε όλα. Δεν ξέρω τι προσπαθούσαμε να πετύχουμε. Και τώρα που το σκέφτομαι, εσύ δεν μας είπες ποτέ το όνομα σου.»

«Και δεν χρειάζεται πιστεύω, μια χαρά είμαστε έτσι... αλλά εσύ δεν χάνεις κάτι να μου πεις το πραγματικό σου όνομα. »

Γέλασε σιγά με αυτό που είπα, γνωρίζοντας ότι είχα δίκαιο.

«Το δικό μου θα το μάθεις έτσι και αλλιώς από τις ειδήσεις, αλλά και πάλι δεν θα στο πω, έτσι απλά για την αγωνία»

Είπε χαμογελώντας, αλλά αυτή την φορά το χαμόγελο του ήταν διαφορετικό, ήταν πιο ήρεμο. Ήρθε πιο κοντά μου, εξαφανίζοντας την απόσταση μεταξύ μας. Πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά μου, κρατώντας απαλά τον λαιμό μου. Πάγωσα ολόκληρη από τις κινήσεις του! Το μάτια του κοιτούσαν επίμονα τα χείλη μου. Με αργές κινήσεις ακούμπησε τα δικά του χείλη στα δικά μου. Βρισκόμουν ακόμη σε κατάσταση σοκ, με την πρώτη ευκαιρία έβαλα τα χέρια μου στους ώμους του και τον έσπρωξα.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι και βγήκα από το δωμάτιο, με προορισμό το μπάνιο. Μπήκα μέσα και έκλεισα την πόρτα. Κοίταξα το πρόσωπο μου στον καθρέφτη και έβαλα το χέρι μου πάνω από το στόμα μου. Δεν έπρεπε να συμβεί αυτό, ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί εκείνη τη στιγμή. Άκουσα βήματα να έρχονται προς την πόρτα του μπάνιου.

«Είσαι καλά?»

Μπορούσα να διακρίνω την ανησυχία που είχε από την φωνή του. Δεν απάντησα, κάθισα στο πάτωμα του μπάνιου προσπαθώντας να γυρίσω πίσω τον χρόνο. Ένιωθα την παρουσία του έξω από την πόρτα, δεν γίνεται απλά να εξαφανιστώ? Πραγματικά δεν ήθελα να βγω έξω εκείνη τη στιγμή.

MisfortuneWhere stories live. Discover now