2. The Situation I am in

29 4 1
                                    

Ο άνδρας δίπλα μου άρπαξε το χέρι μου και με έβγαλε από την ντουλάπα, ρίχνοντας με στο πάτωμα του δωματίου μου. Κοίταζα τα πρόσωπα τους με τον πανικό να είναι φανερός στα μάτια μου.

Τα βλέμματα μας πρόδιδαν ότι είχαμε την ίδια σκέψη: «Εσύ δεν έπρεπε να ήσουνα εδώ»

Τα πόδια μου πάγωσαν, δεν είχα πλέον την ικανότητα να ελέγχω τις κινήσεις μου. Οι 2 άνδρες είχαν γίνει 3, αφού ακόμη ένας άνδρας μπήκε στο δωμάτιο. Κοιτούσα τα πρόσωπα τους, χωρίς να αναγνωρίζω κάποιο χαρακτηριστικό τους, δεν τους γνώριζα και προφανώς ούτε αυτοί γνώριζαν εμένα.

Δεν είχα επιλογή έπρεπε να πω κάτι..

«Ποιοι είστε? Τι κάνετε εδώ?»

Είπα τραυλίζοντας κάθε συλλαβή και κοιτάζοντας έναν - έναν στα μάτια προσπαθώντας να καταλάβω τις προθέσεις τους. Κανένας δεν απάντησε σε αυτά που ρωτούσα, το μόνο που πρόσεξα ήταν οι 2 που ήταν από πριν στο δωμάτιο να κοιτάζουν ο ένας τον άλλον. Με ένα τελικό νεύμα στα κεφάλια τους ο μεσαίος έβγαλε ένα πιστόλι από την πίσω τσέπη του παντελονιού του.

Δεν πρόλαβα να αντιδράσω, ο τρίτος άνδρας μπήκε ανάμεσα σε εμένα και το πιστόλι.

«Σίγουρα θα υπάρχει μια καλύτερη λύση από αυτό»

Ένας από τους άλλους 2 άνδρες απάντησε φωνακτά και επιθετικά.

«ΔΕΝ ΗΡΘΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΣ»

Βρήκα ευκαιρία να σηκωθώ και να τρέξω προς την πόρτα του υπνοδωματίου, κατέβηκα τις σκάλες και ήταν λες και βρισκόμουν σε αυτό το σπίτι για πρώτη φορά. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ?

Σάστισα και έτρεξα προς την κουζίνα, είδα την μπαλκονόπορτα θρύψαλα στο σαλόνι και τις κουρτίνες να ανέμιζαν λόγω του αέρα. Προσπάθησα να αποφύγω τα μεγάλα κομμάτια γυαλιού με στόχο να βγω από την μπαλκονόπορτα. Δεν έφτασα ποτέ στο στόχο μου, για να είμαι ακριβής δεν θυμάμαι γιατί ή πως, αλλά δεν έγινε ποτέ.

Το επόμενο πράγμα που θυμάμαι είναι να κάθομαι σε μία καρέκλα στην μέση της κουζίνας. Με το που κοίταξα το χώρο και είδα μπροστά μου εκείνους τους άνδρες, δύο πράγματα ήταν βέβαια:

1) Ήμουνα δεμένη σε αυτή την καρέκλα, αφού με κάθε μου κίνηση υπήρχε μία μεγάλη αντίσταση που με ακινητοποιούσε.

2) Όλα αυτά που είχαν συμβεί δεν ήταν κανένας εφιάλτης.. Έγιναν στην πραγματικότητα!

MisfortuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin