4. The need for FREEDOM!

31 4 4
                                    

Τώρα που ήμουνα μόνη στο δωμάτιο, όλα τα ερωτήματα με κτυπούσαν:

1)Γιατί στις ειδήσεις αναφέρθηκαν για 4 άτομα?

2)Τι έγινε με τον οδηγό και έπρεπε να περιμένουν 2 μέρες?

3)Ο οδηγός είναι ο τέταρτος?

Κοίταξα την πόρτα απελπισμένη.. Ωχ δεν κλείδωσαν την πόρτα, το κλειδί ήταν από την μέσα πλευρά της πόρτας. Χαμογέλασα με την απροσεξία τους. Θα βρω την κατάλληλη στιγμή και θα προσπαθήσω να φύγω, απλά πρέπει να περιμένω μέχρι να κοιμηθούν, ή έστω να μην βρίσκονται κοντά στην κύρια πόρτα.

Κάθισα στο κρεβάτι μου και κοίταξα τριγύρω.. το βλέμμα μου σταμάτησε στην ντουλάπα. Γιατί μπήκα στην ντουλάπα? θα μπορούσα να κλειδώσω την πόρτα.. Πείρα μία μεγάλη ανάσα να ξεχάσω τα λάθη μου. Άλλαξα μπλούζα, διότι η προηγούμενη είχε γεμίσει με θρύψαλα γυαλιού, από την πτώση μου.

Αφού είχαν περάσει αρκετές ώρες και δεν άκουγα κάποιον να κινείται στο σπίτι , πήγα κοντά στην πόρτα. Γύρισα το χερούλι όσο πιο αργά μπορούσα.. βγήκα έξω και με αργά βήματα προσπάθησα να κατέβω τα σκαλιά. Έβλεπα την κύρια πόρτα στα αριστερά μου, κάθε βήμα μου ερχόταν πιο κοντά στην απελευθέρωση μου. Ήμουν σε απόσταση αναπνοής από την πόρτα, γύρισα το χερούλι... Κλειδωμένη! Θα βγω από την μπαλκονόπορτα.. με αργά βήματα προχώρησα στην κουζίνα και κοίταξα το σαλόνι.

«Δεν θα σου συνιστούσα να δραπετεύσεις από εδώ...»

Είπε χαμηλόφωνα ο Bruno που καθόταν στον καναπέ, κάνοντας την καρδία μου να σταματήσει για λίγα δευτερόλεπτα.

«Εγώ.. δεν , βασικά δεν προσπαθούσα..»

Είπα με κομμένη την ανάσα, αλλά ο Bruno με αγνόησε και συνέχισε.

«Κάθισε..»

Μου έδειξε το κενό δίπλα του στον καναπέ, κοίταξα απελπισμένα την μπαλκονόπορτα που βρισκόταν 3 βήματα αν προσπερνούσα τον Bruno. Απογοητευμένη κάθισα δίπλα του.

«Το ξέρω ότι είμαστε οι κακοί εδώ, αλλά δεν είμαστε όσο κακοί νομίζεις. Ναι είμασταν στην φυλακή αλλά ο λόγος που είμασταν εκεί εξηγεί πολλά.»

«Δηλαδή? Για πιο πράγμα μπήκατε φυλακή?»

«Εγώ και ο Nathan κλέβαμε λεφτά από ντόπιους και ξένους. Ο σκοπός μας δεν ήταν να βλάψουμε κάποιον αλλά ούτε και να δημιουργήσουμε πρόβλημα, θέλαμε απλά χρήματα για να επιβιώσουμε. Κάναμε κάτι λάθος, το γνωρίζουμε αλλά σκέψου λίγο τι μας έκανε να φτάσουμε σε εκείνη τη θέση. Δεν έχουμε όλοι τις καλύτερες συνθήκες ζωής, μεγαλώσαμε με μία γειτονία που αν δεν έκλεβες σίγουρα θα πέθαινες από πείνα..»

MisfortuneWhere stories live. Discover now