medyaya bi düşek 🤰🏻
----
"MI SUN KAPAT ŞU SOKUK TELEFONUNU!"
Elimi komidine uzatıp telefonumu bulmaya çalıştım. Yorganı tekmeleyip uzandığım yerden kalktım.
"Nerdesin be.. lanet telefon."
Dağınık yatağımı biraz daha dağıttım fakat hala yoktu. Yataktan dışarı adımımı attığım anda ayağımla telefonumu susturmam bir olmuştu.
"Nasıl becerdin lan onu."
"Emin değilim.."
Yerden telefonumu aldım ve yatağa geri uzandım. Biraz telefonla uğraştıktan sonra saatin 12 ye yaklaştığını farkettim.
"Pişt Hei senin bugün dersin yok mu?"
"Nope, boş günüm bugün."
"Bugün tek gidiyorum o zaman."
"Aynen öyle sakın gelmemi isteme."
Bakışlarımı Hei'ye çevirdim fakat kafasını yorganın altına sokup uyumaya devam etti.
Odadan çıkıp banyoya girdim ve hızlı bir şekilde duş aldım. Kalktığım gibi bir şey yiyemediğim için sadece kahve yapıp hazırlandım.
Bölüm arkadaşlarımdan biri olan Na Jaemin sayesinde filtre kahve bağımlısı olmuştum. Yurt dışından özel olarak getirdiği kahve beni bu duruma sokmuştu. Tabi parası olan adam kaliteli kahve içiyor bizde ondan otlanıyorduk.
Bardağımı lavaboya bırakıp saate baktığımda 2 saatim vardı. Hei için hızlıca kahvaltı hazırlayıp evden çıktım.
---
Otobüsten indiğimde karşıya geçip kampüs kapısına ulaştım. Kenara geçip çantamdan kartımı aramaya başladım.
Birkaç dakika sonra tüm eşyalarım yerde oturmuş etrafa bakıyordum. Öğrenci kartım yoktu ve boku yemiştim. Kartım olmadan gişelerden geçemezdim. Hızlıca telefonumdan Hei'yi aradım.
"Efendim Mi-Sun?"
"Hei kıçını kaldırıp öğrenci kartıma bakar mısın çantamda yok gişelerde kaldım." dedim hızlıca.
"Tamam bekle nereye koyduğunu hatırlıyor musun?"
"Çantamdan başka yere koymuyorum belki düşmüş olabilir. Dersim 45 dakikaya başlıyor evdeyse hemen bulup getirmen lazım."
10 dakikadır Hei ile konuşuyordum ancak evde de yoktu. Gerçekten büyük sıçmıştım. Bugün bir dersim vardı ve kaçırmamam lazımdı. Dersi geçtim tekrar kart çıkarmam için en az 1 hafta uğraşmam gerekiyordu.
"Mi-Sun güvenliğe durumu açıkla eğer izin vermezse Jaemin'in dersi olması lazımdı. Onu ara profesörden kağıt alıp seni içeri aldırsın."
"Tamam Hei sağol."
Güvenliğe doğru ilerleyip kapıyı açtım.
"Merhabalar. Ben Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Bölümü 3. sınıf öğrencisi Kwang Mi-Sun. Benim çok önemli bir dersim var ancak içeri giremiyorum."
"Öğrenci kartın?"
"Sorun da bu kartım kayıp ve cidden içeri girmem lazım acaba bugünlük kartsız geçebilme ihtimalim var mı?"
"Kartsız giriş yapamazsın."
"Ama bakın-"
"Anlamıyor musun? Kart sız ge çiş YA SAK."
"Hay götüne girsin o kart."
"Efendim?"
"Yok bir şey."
Sinirle kulübeden çıkıp kapıyı kapattım. Lanet adam alsan ne olurdu.
Telefonumu cebimden çıkarıp Jaemini aradığımda beni meşgule attı.
Na Jaemin: dersteyim.
Mi Sun: giriş kartım kayıp
dersin bitince profesörden kağıt alıp batı kapısına gelir misn
lütfen hızlı ol
görüldü ✔️30 dakika sonra
Bayılmak üzereydim. Kafama büyük bir ihtimalle güneş geçmişti ve ben hem sıcak yüzünden hem de boş midem yüzünden bayılacaktım.
Dersim 5 dakika sonra başlıyordu ve ben ağlamak üzereydim. Nerde bir aksilik olsa beni bulurdu zaten.
"MI-SUN!"
Gişelerin öteki tarafından bana bağıran Jaemini gördüğümde hızla ayağa kalktım. Elindeki kağıdı alıp kulübeye girdim ve kağıdı masaya hızla bıraktım.
"Profesörden."
Adamı dinlemeden çıkıp gişelerin üstünden zıpladım.
"5 dakikam var Jaemin çok sağol seni seviyorum."
"Çıkışta kafeteryaya gel."
Hızla koşarken arkamda kalan Jaemine el salladım. Fotoğraf Tarihi hocasından önce girmemem lazımdı yoksa onca dakika boşuna beklemiş olacaktım.
Binaya girdiğimde kolumdaki saatte baktım. 2 dakika. 3 katı 2 dakika içerisinde çıkabilirdim.
Kata ulaştığımda büyük koridorun sonundaki kapı bana gülümsüyordu. Daha hızlı koşup kapıya ulaştım ve kapıyı açtım.
İçeri girdiğimde hoca dahil herkes bana dönmüştü. Hızlı aldığım nefeslerim arasından konuşmaya çalışırken içeri bir adım daha attım.
"Ho...cam ç-ço..k öz..."
Cümlemi tamamlayamadan gözlerimin kararması ve yere yığılmam bir olmuştu.
(bide bayıl istiyosan ilk bölümden)anyeongg
ben🤝diğer kitaplara bölüm atmayıp yeni kitaba başlamak
text kitabı ama aralarda düzyazı da olmayacak diye bir şey yok ehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
student ID | renjun
Fanfictioninjun_: öğrenci kimlik kartının neden yatağımdan çıktığını açıklamak ister misin?? huang renjun |