---
Yemeklerimiz bitmiş Hei'nin isteği üzerine tatlı yiyorduk. Daha doğrusu onlar tatlıyı yiyor ben çatalımla öldürüyordum. Hei'nin dediğine göre olayı çok abartıyormuşum. Tabiki de abartmıyordum sadece Renjun'a karşı hala sinirliydim ve sinirli olduğum insanlarla aynı ortamda bulunmak beni geriyordu.
"Bence dörtlü olarak takılmak çok zevki bu tarz şeyleri tekrarlamalıyız." diye sessizliği bozdu Hei.
"Mi Sun bizden pek memnun değil ama bence de tekrarlamalıyız."
Kafamı Hei'ni ardından konuşan Jeno'ya çevirdim.
"Hayır neden mem-"
"O zaman ne Mi Sun? Sabahtan beri seninle Renjun arasında ki soğuk bakışlar bir türlü bitmek bilmedi. Aranızda ne geçti ki böyle davranıyorsunuz?"
Bakışlarımı Renjun'a çevirdiğimde donuk bakışlarla beni süzüyordu.
"Arkadaşın anlatmamış galiba? Sen mi başlarsın ben mi başlayayım Renjun?"
"Mi Sun fazla abartı-"
"Sen karışma Hei."
Renjunun alaycı kahkahasıyla bakışlarımı tekrardan ona çevirdim.
"Arkadaşın çok doğru söylüyor Mi Sun. Olayları abartmakta gerçekten kimse seni geçemez gibi duruyor."
"Ya öyle mi?"
Hei ayağa kalkıp Jenonun kolundan tuttu.
"Daha fazla bu gergin ortamda duramam. Biz hesabı ödemeye gidiyoruz."
Kasaya doğru ilerleyen Jeno ve Hei gittikten sonra kollarımı bağlayıp arkama yaslandım. Ölüm sessizliği tekrardan gelmişti. Birkaç dakika sonra hızla yanımıza gelen Hei ve Jeno ikilisiyle korkmuştum.
"Mi Sun!"
"Noldu Hei?"
"Cüzdanımı kayıp hiçbir yerde bulamıyorum."
"Sakin ol benim çantama bakalım."
Yanımdaki çantamı açıp içini dökmeye başladım.
"Yok dimi offf ben aramaya gidiyorum." diyen Hei hızla çıkışa ilerlemeye başladı.
"Hey Mi Sun ben giderim onunla."
"Ama-"
Hei'nin peşinden giden Jenoya arkasından bakakalmıştım sadece.
---
mrblar kafamdakileri bir türlü yazıya dökemediğim için hiçbir kitaba bölüm atamamıştım kb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
student ID | renjun
Fanfictioninjun_: öğrenci kimlik kartının neden yatağımdan çıktığını açıklamak ister misin?? huang renjun |