mmmmmhhh medya 🤰🏻
------
Gözlerimi açtığımda başımda dikilen bir Jaemin vardı.
"Sonunda uyandın be kızım. Aklım çıktı senin bayıldığını söylediklerinde."
"Noluyo be niye bayıldım ben?"
"Sana sormalı sabah kesin bi bok yemedin, güneşte bekledin ve bayıldın."
"Offff dersim gitti değil mi?"
"Merak etme 5 dakika önce birinden notlarını aldım."
"Sağol yaaa."
Yerimden doğrulup ayakkabılarımı giydim. Revir buz gibiydi ve ben donmuştum. Hemen dışarı çıkıp güneşte ısınmak istiyorum.
"Hadi bakalım Mimi hanım yemek yemeye gidelim."
"Öğrenci işlerine gidelim ilk önce belge almam lazım."
"Sen nasıl kaybettin kartını ya?"
"Bilmiyorum ki."
"Neyse hadi gidelim."
Jaeminle birlikte öğrenci işlerine gidip geçici belge aldım. Birkaç gün daha arayacaktım eğer bulamazsam yeni kart için başvuru yapacaktım.
Biz 2. sınıfta iken çıkardıkları bu kart meselesi sayesinde artık üniversitenin içinde sarhoşlar, esrarcılar olmuyordu. Kavgalar da yok denecek kadar azdı. Başıma kötü bir şey gelmemişti ancak Hei için bunu söyleyemeyecektim. Sarhoşun biri tarafından az daha taciz edilecekti. Tabi bu kafası bozuk manyak arkadaşım adamı bir güzel benzetmişti.
Jaeminle bir kafeye oturup yemek yedik. Yemek esnasında kartımı nerelerde kaybetmiş olacağımı düşündük.
Daha sonrasında Jaeminle vedalaşıp otobüse bindim. Günün yorgunluğunun üstüne bir de iş çıkışı saatine denk gelmem beni iyice huzursuz etmişti. Şansızlığın dibine vurmuşum ben ya.
---
Marketten birkaç malzeme alıp eve ilerlemeye başladım. Çantamdan telefonumla kulaklığımı çıkarıp müzik dinlemeye başladım. Nisan ayının son günleri yazı artık tamamen getirmiş havalar aşırı güzeldi. Bir gün Hei ile piknik yapmalıydık.
Titreyen telefonum beni düşüncelerimden ayırmıştı. Büyük bir ihtimalle Hei bir şeyler isteyecekti.
Instagramdan tanımadığım birinden mesaj gelmişti. Yine hangi ajusshi tanışmak için mesaj atmıştı.
injun_: öğrenci kimlik kartının neden yatağımdan çıktığını açıklamak ister misin??
NE! Hesaba girdiğimde gizliydi ve az takipçiliydi. Profilinde fotoğrafı da yoktu. Hei'nin bir şakası olabilir miydi?
mimis_: sende kimsin?!!
injun_: elimde Mi-Sun'un kimliği var
o sen misin?mimis_: evet
bir adres versem kimliği getirebilir misin?injun_: kanıtla
mimis_: şaka mısın sen
bak dalga geçiyorsan seninle hiç uğraşamam
kimliğim sendeyse getirmeni istiyoruminjun_: kanıt göstermeyeceksen
iyi günlermimis_: hey!
HEYY
SENİ LANET PİSLİK BURAYA GELbu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!
LANET OLSUN
bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz!
-----
nasıl text kitabı diyeceksiniz bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
student ID | renjun
Fanfictioninjun_: öğrenci kimlik kartının neden yatağımdan çıktığını açıklamak ister misin?? huang renjun |