---
1 hafta sonra
Büyük masanın arkasındaki duvara tutturmaya çalıştığım balonları birazdan teker teker patlatacaktım. Bir türlü durmak bilmiyorlardı ve ben daha fazla dayanamayacaktım.
Derin bir nefes alıp sakince tekrardan yapmaya çalıştım. Merdivenin başında bir yandan arkamda koşturan Young Hee'yi gözetlemeye çalışıyordum. Her an ortalığı dağıtacak gibi durmadan koşuyordu.
"Young Hee lütfen koşmayı bırakır mısın? Eğer devam edersen pasta yiyemezsin."
"Yaaaa hayıyyy!"
Balonu hallettiğimde merdivenden inip koşmaya devan eden Young Hee'yi tutup havaya kaldırdım.
"Ben ciddiyim küçük hanım koşarsan pasta yok."
"Tamam Mimiiiy."
Suratı düşüp oflamaya başlayınca yere geri bıraktım. Kollarını çaprazlayıp küçük ayaklarını yere vura vura annesinin yanına arka tarafa doğru ilerlemeye başladı.
Etrafa göz gezdirip eksik bir şeyin kalmadığından emin olduktan sonra Heeyung'a seslenip hazırlanmaya gideceğimi söyledim.
Hei ve Hayoon'a mesaj attıktan sonra eve gitmek için dışarıdaki arabaya bindim.
---
Eve geldiğimde kızlar çoktan hazırlanmaya başlamışlardı. Hızlı bir duş alıp çıktıktan sonra bende hazırlanmaya başladım.
Hei lacivert askılı balık bir elbise tercih ederken Hayoon ise onun tam aksine mor çiçekli midi yazlık bir elbise giymişti. Ben ise kısa beyaz kabarık etekli bir elbise seçmiştim.
"Jeno ve Renjun Jaemini alıp kafeye geçiyorlarmış."
"5 dakika sonra bizde çıkarız."
Makyajımı hızlıca tamamlamaya çalışıp ayakkabılarımı çıkardım. Aynadan kendimi kontrol ettikten sonra aşağı inen kızların yanına inip evden ayrıldık.
Acelemiz yoktu ama erken de gitmemiz lazımdı. 20 dakika sonra vardığımızda arabayı park edip indik.
"Tamam durun içeri girmeden önce kontrol edelim birbirimizi."
Kızları durdurup sırayla birbirimize baktık. Bozulan makyaj veya saç yoktu. Kıyafetlerimizde de bir sorun yoktu içeriye girebilirdik artık.
Kapıdan girdiğimizde Doyoung, Heeyung ve Young Hee misafirleri karşılamak için bekliyorlardı. Heeyung unnie kırmızı bir elbise giymiş şık ve sade gözüküyordu. Abim ise smokin giymiş Young Hee de beyaz tüllü bir elbise giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
student ID | renjun
Fanfictioninjun_: öğrenci kimlik kartının neden yatağımdan çıktığını açıklamak ister misin?? huang renjun |