sān shí

94 15 14
                                    

---

Mi Sun

Gün sonunda Renjunla yalnız kalınca gerilmiştim. Onunda benden bir farkı yok gibi duruyordu çünkü yürürken aramıza bir kaldırımlık boşluk bırakmıştı resmen.

"Güzel gündü."

"Evet evet öyleydi. Baya eğlenceliydi."

"Tabi size eğlenceliydi. Ben Hei ile ölürken siz arkamızda çok güzel eğleniyordunuz."

"Benim suçum değildi Jenonun baştan beri planıymış sizi yan yana oturtmak."

Tekrardan sessizlik oluştuğunda evlere ayrılana kadar böyle devam edeceğini anlamıştım. Aklıma bir anda gelen fikirle Renjunun kolundan tutup durdurdum.

"Ee şey.. Bir şeyler yapmak ister misin?"

"Bilmem olabilir. Aklında bir şeyler var mı?"

"Şu ilerde büyük bir market olması lazım oraya gidelim hadi."

Kolunu bırakmayıp ilerlemeye devam ettim. Markete geldiğimizde dışarıda beklemesini söyleyip içeri girdim. Renjunu bekletmeden aklımdakileri bulup kasaya ilerledim.

Kasada ödeme yaptıktan sonra dışarı çıktım. Renjun geldiğimi görünce elindeki telefonu kaldırıp poşetlerden birini aldı.

"Jeno ve Hei sabaha kadar Harry Potter izleme iddiasına girmişler ve uyuyan kaybedermiş."

"Jenoyu bilmem ama Hei asla uyumaz hele ki Harry Potter izliyorsa asla yani."

"Jenonunda uyuyacağını zannetmiyorum. Bu arada ne aldın sen bu kadar?"

"Sakın açma poşeti! Şu ilerden ana caddeye dönüp aşağı ineceğiz o zaman göreceksin."

"Tamam gidelim hadi o zaman."

---

Karşıdan karşıya geçtiğimizde sonunda önümüzdeki sahile giriş yaptık. Denize doğru ilerleyip elimdeki poşetten 2 battaniyeyi de çıkardım. Birini yere serip diğerini de onun üstüne bıraktım.

"Hadi otur poşeti de artık açabilirsin."

İkimizde oturduğumuzda Renjun poşete bakıp gülümsedi. Poşetteki atıştırmalıkları çıkarıp en son şarap şişesini çıkardı.

"Böyle bir şey aklımın ucundan bile geçmezdi benim.."

Renjun şişeyi patlattıktan sonra şişeyi bana uzattı. Bir yudum alıp şişeyi geri ona uzattım. Şişeyi almak yerine yaklaşıp dudağımdan öpmeye başladı. (descendants of the sun 🥲)

Sonunda uzaklaştığında dilim tutulmuş konuşamıyordum.

"Şişe sende kalsın ben böyle içmeyi tercih ederim."

---

student ID | renjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin