278 30 8
                                    

-----

Sıcak perşembe öğlesini üniversitenin bahçesinde uzanarak geçiriyorduk. Jaemin kahve almaya gitmişti ve Hei'nin kafası ile bacağımı çürütmüştü.

"Hei şu fanı az da bana ver ve bacağımdan kalk."

"Ay yatalı 5 dakika bile olmadı amma çıtkırıldımsın sende. Jaemin hiç böyle yapıyor mu he?"

"Gerizekalı Jaeminle ben bir miyiz? Ver şunu da sabahtan beri elinde."

Hei'nin elindeki fanı hızlıca aldım. Mızmızlanınca kafasına vurup susmasını söyledim.

Sırtımı ağaca biraz daha yaslayıp gözlerimi kapattım. Ahh cidden üniversite gerçekten berbattı. Lisedeyken abim üniversite seni daha çok yoracak dediğinde inanmıyordum birde.

"Biz geldik."

Jaeminin sesiyle gözlerimi açtım. Yanında Jeno vardı. Hei'yi ittirip Jenoya sarıldım.

Jeno ile tanışlı çok olmuyordu. Jaemin ve Hei kadar yakınım değildi ama gerçekten çok iyi bir arkadaştı ayrıca mükemmel bir modeldi.

Çoğu fotoğraf çekimlerim için onu kullanıyordum. Jaemin bu konuda ne kadar şikayet etsede o benim modelimdi

"Hayırdır Jeno sen böyle gelir miydin?"

"Sanki hiç gelmiyorum gibi konuşuyorsun Hei. Daha geçen gün evdeki partiye geldiniz de görüştük."

"Boş ver sen dinleme onu Jeno mal mal konuşuyo yine döveceğim şimdi." dedim.

"Kızım senin sarhoşluğunla uğraşmaktan vakit geçiremedim ki çocukla parti de."

"Partide seninle ilgilenemedim Mi-Sun kusura bakma." diye bana döndü Jeno.

"Sıkıntı değil yatağında yatmama izin verdin o bile yeterli."

4 günlük tatilimizde Jeno evinde büyük bir parti vermişti. Üniversitenin nerdeyse yarısı ordaydı ve mükemmel bir partiydi. Tabiki de sarhoş olamamak elde değildi.

Pek hatırlamıyorum zaten ama çok içtiğim için Jenodan dinlenebileceğim bir oda istedim. Kendi odasında dinlenebileceğimi söyleyecek kadar iyi birisiydi.

Düşüncelerimden ayrılıp sohbet eden arkadaşlarıma katıldım.

"Neyden bahsediyoruz."

"Jenonun ev arkadaşından bizi tanıştıracakmış ama birkaç günlüğüne ailesinin yanına gitmiş."

"Aslında parti de tanıştırmayı düşünüyordum ama işte.. Yarın akşam bizde toplanalım hem vakit geçiririz hem de sizi tanıştırırım."

"Bana uyar. Jaeminin de işi yoktur ama Mi-Sun'u bilemeyeceğim son dakika kendine iş çıkarabilir."

"Şey aslında öyle değil de her ne kadar tatil yapsakta 4 gün boyunca Hei ile kıçımızın üstüne hiç oturmadık. Dün de birkaç olay yaşadım o yüzden hala yorgunum."

"Dedim ben size."

"Hei durumları biliyorsun sanki bilerek gelmek istemiyorum gibi konuşma lütfen."

Jeno bana dönüp neler oluyor der gibi baktı.

"Öğrenci kartımı kaybettim ve birisi kartımın onda olduğunu söyledi fakat o kişi şu an burada değilmiş."

"Peki ne zaman burada olacakmış istersen ben muhattap olurum."

"Sağol Jeno ama kendim halletmeliyim."

Bir süre sessizlik oldu ve o süre boyunca kahvelerimizi içtik.

"Tamam bende geliyorum."

"Dayanamayacağını biliyordum."

"Evet biliyordun Hei."

----

Şimdi hepimizin aklındaki soru bu Renjun kitabı ama Renjun yok?

Texting kitabı ama doğru düzgün text yok?

Olayı biraz anlatmaya çalıştım diğer bölüm her şeyi anlayacağız zaten :)

student ID | renjunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin