---
Kampüsün bahçesinde Hei ben Jaemin yayılıyorduk. Her zamanki gibi ben Jaemine doğru uzanmış Hei de benim üstüme uzanmıştı.
"Offf çok sıkıldım ben."
"Sıkılmasan şaşardım Hei?"
Bacağımı cimciklemesiyle küçük bir çığlık attım.
"Hadi Jenoları çağıralım."
"Hayır."
"Yah Mi Sun!"
Hei'yi üstümden ittirip ayağa kalktım. Jaemine elimi uzatıp çantamı uzatmasını söyledim.
"İyi ben gidiyorum ben gittikten sonra çağırabilirsin Hei."
"Mi Sun senin derdin hala kart meselesi mi?"
"Hayır tabiki de Jaemin."
"Ben söyleyeyim mi Jaemin sana?"
Hei lafa dalınca bende üstüne atlayıp ağzını kapattım. Elim ağzında kapalı bir şekilde birbirimizle kavga ederken Jaemin ikimiz de kenara ayırdı.
"Çağırmana gerek kalmadı zaten Hei buraya geliyorlar."
Jaeminin işaret ettiği yere döndüğümde bize yaklaşan Jeno ve Renjunu gördüm. Acilen buradan yok olmam lazımdı. Hangi yöne gitsem diye etrafıma bakarken sağ tarafa doğru ilerlemeye başladım.
Hızlı adımlarla kafeteryaya girdiğimde arkamı kontrol etme isteği içime yayıldı. Kapıdan bahçeye baktığımda buraya doğru ilerleyen Renjun'u gördüğümde kafeteryanın içinde dönmeye başladım.
En sonunda geldiğim kapıdan çıktığımda 5-6 adım ilerimdeki Renjuna bakmadan kampüs çıkışına ilerledim.
"Mi Sun!"
Arkamdaki seslenmesini duymamazlıktan geldim. Gişelerin oradan geçtiğimde arkamdan hala gelmesini anlamıyordum. Bıraksana peşimi be çocuk.
Karşıya geçmek için yol kenarında biraz ilerledikten sonra karşımda gördüğüm yüzle olduğum yerde kaldım.
"Doyoung?"
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
student ID | renjun
Fanfictioninjun_: öğrenci kimlik kartının neden yatağımdan çıktığını açıklamak ister misin?? huang renjun |