HAYATIN GÜZEL ÇİÇEKLERİ!

666 35 20
                                    

Herkese selam! Onur ayı kutlu olsun! Hikayelerimi yayımladım. Hepinizi tek tek tanıdım ve yorumlar, beğeniler geldikçe tanımaya devam ediyorum.

Söylemek istediğim bir kaç şey var. "Yeni bölüm değil, bunu buraya neden atıyorsun? Hikayeyle ne alakası var?" Diyebilirsiniz. Fakat sesimi duyurabileceğim tek yer burası.

LGBT+

Lgbt+ grup içerisinde bulunan tüm çiçeklerim, onur ayına girdiğimiz için önce size sesleniyorum. Hepinizin gücüne hayranım. Gizliyorsanız, bu sırrın yükünü tahmin edemem ama zor olduğunu biliyorum. Gizlemiyorsanız, ne tür zorbalıklara uğradığınızı az çok görüyorum. Bunlara dayanmak konusundaki başarınız beni hayrete düşürüyor. Her şeye rağmen direnmeye devam edin. Hepiniz mükemmelsiniz. Sizleri çok seviyorum.

KİLO

Kilolu olan veya zayıf olan çiçeklerim. Sizlerin bedenleriniz üzerinden yapılan güzellik algısının, canınızı sıktığını biliyorum. Bir sürü lakap, yemek önerisi, veya dalga geçmeye maruz kaldığınızı biliyorum. İnsanların kendi yarattıkları güzellik kriterlerini umursamayın. Siz, siz olduğunuz için özelsiniz. Hepiniz mükemmelsiniz. Sizleri çok seviyorum.

DİN

Dini görüşleri yüzünden eleştirilen çiçeklerim. Sizlere yapılan baskıların farkındayım. Ateist, müslüman veya başka herhangi bir görüş neyi savunursanız savunun siz her şeyden önce insansınız. İnsanlar Ateist olduğunuz için size kötü davrandığında, ya da "sen tesettürlüsün bunu yapamazsın." Dediğinde, umrunuzda bile olmasın. Kişisel tercihler kimseyi ilgilendirmez. Hepiniz mükemmelsiniz. Sizleri çok seviyorum.

Daha sayamacağım bir çok problemle başa çıkmaya çalışan çiçeklerim. Her birinizin ne sorunlar yaşadığını bilemiyorum ama şunu bilmeliyiz ki, hepimiz, farklı olduğumuz için dünya güzel bir yer, herkesin bir sorunu var ve tüm bu sorunlar bizleri güçlü yapan şey. Keşke her birinizle tanışıp yanındayım, arkandayım diyebilsem. Keşke her birinize bir kez sarılma şansım olsa. Bu imkanlara sahip değilim. Ama buradayım. Her zaman buralarda bir yerlerde olacağım. Hepiniz önce kendinizi sevin. Ben sizleri çok  seviyorum.

Avie.

WHO IS THE TEACHER LOVER? (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin