Yüzümün bir şeyin yalaması ile noluyor amk diye birden yataktan sıçramıştım, yüzümü yalayan kkami de korkudan yataktan atlamıştı. Tanrım sonunda kkami'yi getirmişlerdi!! Koşarak kucağıma atlayınca biraz oynamıştık sonra ise onuda alıp salona inmiştim. Tabiki kahvaltı hazırlayan annem ve salonda gazete okuyan babamı beklemiyordum. İşten mi atılmışlardı?
“Günaydın oğlum, geç otur erkek erkeğe konuşalım.”
Boku yedin Hyunjin.
“Okulun nasıl? Arkadaş edinebildin mi?”
“Gayet iyi bir okul, daha pek arkadaş edinemedim yeniyim sonuçta.”
“Anladım. Sana Bay Kim'in oğlunun fotoğrafını göstereceğim. Pek arkadaşı yokmuş iyi anlaşırsınız diye düşünüyorum.”
Ah birde bu mu çıkmıştı başıma? Bay Kim'de kimdi?
Babam son model telefonunda açıtı resmi bana göstermesi ile şaşırmadan edememiştim. Bu Seungmin'di?
“Tanışıyor musunu?”
“Ah yemekhane çok kalabalıktı birlikte yemek yemiştik ve tanışmıştık biraz.”
“Pekala akşam yemeğe geleceklermiş haberin olsun.”
Kafa sallayarak onaylamıştım. Neden geldikleri şimdi belli oluyordu, Hyunjin kim ki onun için gelsinler. Annem kahvaltıya çağırınca ölüm sessizliğinde kahvaltımızı yapıp onlar işe bense okula gitmiştim.
Sıkıcı bir okula daha başlıyorduk he
“Selam Hyunjin Hyung!”
Bu kimdi?
“Merhaba..?”
“Ben yan sınıftan Yang Jeongin. Hocalar gönderdi. Arkadaş olmamız için aynı zamanda zorlandığın yerlerde sana yardım etmeye geldim!”
Sabah sabah nerden geliyordu bu enerji...
“Oh anladım. Tanıştığımıza memnun oldum Jeong.”
Zilin çalmasına yarım saatten uzun bir süre vardı ve bu sürede ufak bir okul turuna hayır denir miydi?
“Bana okulu gezdirir misin Jeongin?”
“Tabii Hyung bu taraftan başlayalım.”
-Yarım saat sonra-
Tam tamına yarım saattir şakasız okulun yarısını turlamıştık galiba. Jeongin ise hiç sıkılmadan ve bıkmadan bana okulu tanıtıyordu. Tam bir örnek öğrenci tipi vardı.
“Bu kadar yeter Jeongin sende yorulmuşsundur, bu kadar öğrensem yeter zaten. Çok teşekkür ederim.”
“Ne demek Hyung! Bir konuda zorlanırsan sizin katın bir altındayım!!”
“Pekala Jeonginnie~ görüşürüz!”
5 dakika sonra zil çalıcaktı, bende sınıfa geçiyim bari.
Lix
Hyunjin...
Ben bittim kesinlikle bittim!!
noluo olm ders baslicak
Umrumda değil...
Chan'ı bir kızla öpüşürken gördüm!!!
Chan gay değil miydi
önemli olan bu mu şuan tanrı aşkına!!!
Ya simdi ilk sakinlesmen lazim eve git dus al ve yat oglen eve gidicegim o zaman konusuruz olur mu
Tamam iyi dersler gotos :')
bays
Bir bu eksikti iyi bok yedin Chan
Orospu Chanamk
ne sikim- pardin am yiyorsan cabuk bunu duzel Christopher Bang Chan
(iletildi 09:04)
cok sacma oldu aglicam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neighbor-HyunMin
FanfictionHyunjin, yeni taşındığı mahalledeki karşı komşusunu çıplak görmesi ile hayatı değişir. -acemi bir yazar- -Tamamlandi-