16

494 60 40
                                    

Hyun, önemli bir şey mi oldu? Konuşmayı düşünüyor musun??”

Elim ayağım titriyor, boğazım kurumuş, götüme kadar terlemiş ve sesim âdeta götüme kaçmıştı. Kısaca boku yemiştim.

“H-hyun ateşin mi var? İyi misin? Tanrım... Konusmayı düşünüyor musun?? “

Ateşime bakmak için bana yaklaştığında geri çekilmiş ve boğazımı temizlemiştim. Bu hareketime Seung oldukça şaşırmıştı, ben de şaşırmıştım...

“Seungmin bu dediklerimi büyük ihtimalle bir daha diyemeyebilirim, o yüzden dikkatlice beni dinle lütfen. ”

Bu konuşmam onu ciddileştirmiş, masada dik oturmaya başlamış pür dikkat diyeceğim şeyleri bekliyordu,  bense bakışlarımı gergince ayaklarıma indirmiş, ellerimle oynamaya başlamıştım.

“Seung... Seni ilk balkonda görmüştüm, kalkmak için yatakta yuvarlanıyordun... O an anlamıştım aramızda bir şeyler olacağını. O kadar güzeldin ki ilk görüşte aşkın böyle bir şey olduğunu senden öğrendim Seung. ”

Biraz beklemiş ve boğazımı temizleyip devam etmiştim;

Bu tür konuşmalarda berbatım zaten anlamışsındır ben sana âşığım minnie... Fakat benim değil kendi duygularını düşünerek hareket etmeni ve bana cevap vermeni istiyorum. Senin için her zaman beklerim Min. ”

Bu konuşmayı benim yapmam aşırı garipti çünkü 2 dakika bile ciddi kalamıyordum, şuan ise resmen aşk itirafı yapmıştım... Merakla Seungmin'in tepkisine bakmak için kafamı kaldırmamla Seungmin'in masadan bir hışımla kalkıp kafeden çıkmasını beklemiyordum... Bir cevabı hak etmiyor muydum en azından..?

_______________

Dişimizi sıkamayanlar götümüzü sikicekmiş agalarla çok güldük sj

Orospu Chanamk: Hyunjin yazmadan ben yazayım

Merhabalar aq

Lix: Terbiyesiz küfür etme

Merhaba

Orospu Chanamk: Evet bir şeyler ters gitmis

Dökül bakalım

Tum duygularimi ona anlattim

Her seyi

Beni anlayisla karsilar en azindan bir cevap verir diye dusunmustum

O ise arkasina bakmadan beni o koca kafede, duygularimla bas basa birakti

Hyung... En azindan bir cevabi hak etmiyor muydum?

O kadar kotu biri miyim?

Beni niye sevmiyor?

Orospu Chanamk: bak oyle dusunme Hyunjin

Belki belki duygularindan emin olmak icin biraz zamana ihtiyaci vardir?

Sadece her seyi akisina birak

Zaman her seyi yerine oturtucaktir

Lix: Evet! Chan haklı Jinnie!

İnsanların bazen zamana ihtiyaci olabiliyor

Yakinda sana cevabini vericektir

Bilmiyorum

Kendimi bosluga dusmus gibi hissediyorum

Orospu Chanamk: boyle hissetmen normal

Ben sana %40'lık kisma kendini alıştır demistim

Lix: Yah! Kötü düşünmeyin!!!

Bence Seungmin senden hoşlanıyor fakat bundan emin değil

Sana bir fırsat vericektir Hyun

Hepinizin olmayan amina koyim
<3

OrospuChanamk:<31

Lix: Çüksüz eşek spası 💘

Birden babamın beni aramasıyla gülümseyen yüzüm sanki daha ne kadar da düşebilcekmiş gibi daha da düşmüştü.

“Efendim Bay Hwang?”

“Daesung'u yolladım çabuk yanıma geliyorsun Hwang! Bu sefer seni elimden kimse alamayacak.”

Arama Kapatıldı

Gene ne bok yemiştim? Bu sefer sanırım cidden boku yemiştim sesi cidden sinirli geliyordu, sığınacak kimsem kalmamıştı. Fakat ben Hwang'dım değil mi? Haha ne iconic ama! Kos koca Hwang şirketinin tek varisine bok gibi bakılıyor... Bence bu magazin sayfalarında iyi bir gündem olurdu... (。◕‿◕。)












Neighbor-HyunMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin