18

502 64 38
                                    

Dişimizi sıkamayanlar götümüzü sikicekmiş agalarla çok güldük sj

Orospu Chanamk: Ne sacmaladiginin farkinda misin hwang?

ictin mi?

Lix: Ne?

What th-

Şimdi ben babamla kardeş miyim?

Orospu Chanamk: Lix hayatım konu ciddi galiba

beynimim uyuştuğunu hissediyorum 😳😳😳

*flashback*

Bay Kim'in yani bir nevi diğer babamın bu dediği şey ile herkes tek kelime bile çıkartamıyordu. Ellerim ve ayaklarım titriyor, sanki biri bir şey daha dese ayaklarım işlevini yitiricek gibiyi. Kafamı babama çevirdiğimde donmuş bir şekilde bana bakıyordu, herkes ses çıkarmadan sadece bana bakıyor ve olayları sindirmemi bekliyordu...

Siktir, noluyor burda?”

Sesim titremisti fakat titremesini önemseyecek bir durumda değildim şuan...

Hiç öğrenmeyeceğini mi sanıyordun Hwang? Oğlumuza bok gibi davranırken sana bırakacağımı ? Min Ji -annem sandığım kadın- ile anlaştık vekaleti ben alıyorum.”

Elindeki belgeleri pat diye babamla önümdeki sandalyeye attığında daha da şaşırmıştım. Burda benim kararlarımın önemi yok muydu?

“Hah, benim tek oğlumu alabileceğini mi sanıyorsun Kim? Üzgünüm ama buna izin vermeyeceğim.”

Oğlu olduğum aklına gelebilmiş miydi?

Magazinde öyle derdi bilirsin.”

Güzel taktikti, babamı magazinle vermekle tehtid etmek, fakat bu konuda atladığı bir şey vardı şirketten biri çoktan magazine haber sızdırmıştı. Dışarısı âdeta haberci kaynıyordu.

Gelirken hiç dışarı bakmadın Kim? Dışarısı magazin kaynıyor hadi hiç durma git her şeyi söyle

Kavgaları aşırı iyi gidiyordu fakat arada kaynayan ben olmuştum.

“Son geceyi hatırlıyor musun Hwang? Sabaha kadar durmaksızın sevişmiştik hani?”

Bay Kim'in dediği şey ile babamla benim gözlerim fal taşı gibi açılmış birbirimize bakıyorduk. Tanrı aşkına sevdiğim çocuğun babası ile babam birliktelerdi üsütüne SEVİŞMİŞLERDİ!! Bu bu cidden iğrençti.

“Al bakalım.”

Bay Kim o gecenin kamera kayıtlarını açmış utanmadan ikimizin önündeki sehpaya koymuştu, şuan kendimi babamım pornosunu izliyor gibi hissediyordum, belki de öyleydi kim bilir. Babam hemen bilgisayarı önümden çekmiş ve videoyu kapatmıştı.

TANRI AŞKINA FARKINDA MISIN BİLMEM AMA HYUNJİN BURDA?!”

En azından bir babam beni hatırlayabilmişti.

Bunca yıldır nasıl bir pislikle yaşadığını görmesini istedim sadece, bence haklıyım Hwang.”

“15 yıl öncesine kadar hiç öyle demiyordunuz Bay Kim!”

Kavgaları sıkıcı ve iğrenç bir hal almaya başlıyordu hazır ayaklarımdaki güçü toparlayabilmişken iki intikamdan gözü boyanmış babalarıma(!) iğrenir bir bakış atıp odadan hışımla çıkmış, kendimi beni kapıda bekleyen Daesung Hyung'un kollarına atmıştım. O ise magazinciler yüzüne beni arka kapıdan arabaya sokmuş ve kendi evine doğru sürmeye başlamıştı. Sonrası ise arabada uyuya kalmışım...

*flashback and*

__________________
Dişimizi sıkamayanlar götümüzü sikicekmiş agalarla çok güldük sj

Lix: Chan

Kore biletlerine bak.

Yarın oraya geliyoruz

Orospu Chanamk: Hemen bakiyorum hayatim

Her ne kadar sinir olsamda bu cocuklari seviyordum.

__________________________

HYUNJIN GERI DONDU 😭😭😭😭

HYUNJIN GERI DONDU 😭😭😭😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

COK GUZ3L AGLIOM

Neighbor-HyunMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin