----
Sabah telefonumun sesiyle uyandım.
"Alo efendim"karşıdaki kişinin sesini duyar duymaz sevinç çığlıkları attım.Cansu"Alo canım kuzişim seni çok özledim naber"
Ben"İyiyim, bende seni çok özledim.Sen nasılsın"
Cansu"kuziş haberler iyi"
Ben"Noldu şekerim söyle."
Cansu"ayyy yarın size geliyorum 3 aylığına"
Ben"ay Cansu çok güzel bir haber bu."
Cansu"annem çağrıyo görüşürüz kuziş"
Ben"görüşürüz şekerim."
Telefonu kapatıp hemen yataktan çıkıp okula gittim.Hemen 2 yıldır tanıdığım en iyi dostlarımın yanına geldim. Tabi ki hepimizim sırları vardı. Mesela Duygu aramızda en sessizi oydu. Yinede en yakın arkadaşlarımdı.
Büyük bir heyecanla olaya girdim.
Ben"kızlar benim kuzen varya Cansu"
Duygu"eee nolmuş Cansu'ya"
Derin"ayy yoksa birşey mi olmuş"
Ceren"daha kızı göremedik bee"
Ada"eee anlatacak mısın kanka"
Ben"tamam kızlar sakin olun birşey olmadı Cansu'ya.Buraya geliyormuş kalmaya"
Derin"e bu süper bir haber"
Ceren"sonunda şu kızı göreceğiz."
Ada"aynen kanka ya"
Ceren"Kumsal şu kızı anlat anlat bitiremedi kız gelmeden tanışmış olduk."
Ben"neyse hadi kızlar bizim eve.Daha kızlar gecesi yapacağımız odayı ve Cansu'nun odasını hazırlıyacağız."
Eve geldik. Cansu için kocaman bir oda
düzdük. Ve birde kızlar gecesi için benim odamı düzenledik. Çok güzel bir gece olacaktı.Derin"ben bittim kanka benden bu kadar"
Ada"ayy kanka gerçekten bende bittim yeter artık bir otur şuraya.
Ceren"Kumsal,artık kızlar gecesi yapacağımız odada hazır,Cansu'nun odasıda hazır.Yani artık oturabiliriz.
Ben oflayarak"tamam yaa.."
Oturduk. Saatler geçti ama Cansu hâlâ gelmedi.
Duygu"kızlar Cansu tam olarak ne zaman gelicekti.
Ben"Şimdiye kadar gelmesi gerekirdi nerede bu kız."
Ada"istersen bir ara"
Ben"iyi fikir"
Aradım ama kapalıydı.Tuhaf olan şey bu kız hiç telefonu kapatmazdı. Belki şarjı bitmiştir.Ben"kızlar kapalı ben bi annesini arayayım."
Ceren"aynen kanka ara bi"
Aradım"Alo Sevgi teyze Cansu hâlâ gelmedi acaba oradamı?"Sevgi teyze"hayır tatlım gelmesi gerekiyordu ben bir arayayım."
Ben"Sevgi Teyze biz aradık açmıyor kapalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Mystery / ThrillerBir gün en sevdiğim kuzenim olan Cansu bize kalmaya gelecekti.Fakat Cansu gelmedi saatlerce onu bekledik ve o gece herşeyin değiştiği gece olduğunu nereden bilebilirdik. Sonu gelmek bilmeyen zincirlenmiş olay çerçevesinde mahsur kalmış gibiyiz. Gize...