5-Korkunç Gece

18 3 0
                                    

Herşey çok kötüydü.Hepsi Sevgi Teyzemlerin suçuydu.Cansu'da kurbandı. Ama artık arkamda ve tek birşey lazım kavuşmak...

Ben"CANSUU"

Herkes şaşkındı.
Cansu'ya sarılmak için bir iki adım koştum. Oda bana koştu ve daha da hızlandım koşarak"CANSUU"

Cansu"Canım benim geliyorum Kumsal'ım"

Ben"Cansu durr ar...."
Artık çok geçti.

Cansu olduğu yerde durdu ve 3 el ateş edildi.Cansu son kez"Hepinizi çok seviyorum ama ben..."

Cansu kanlar içinde yere yığıldı.
Ben"Cansu hayır dur Cansu uyann.."

Yanına oturup ağladım.Ve tamda o anda katille göz göze geldim...Orta yaşlı,siyah saçlı bir kadındı ve beni görünce kaçtı ve gözden kayboldu gitti...

Duygu"hayırr sizi alçaklar nasıl kıydınız yaa daha yaşıyacak günleri vardı onun"

Ada"Geleceğini aldınız elinden. Kim yaptı bunu."

Ceren"Oysaki o suçsuzdu ölmesi gereken onlardı"deyip eliyle Sevgi Teyzemleri ve Arifleri gösterdi."Asıl suçlu bunlar"

Derin bağrışmaları duyarak"İMDATT YARDIM EDINN" o sırada ben hâlâ ağlıyordum. Bu yüzden Derin'e aldırmadım. Ama sesini duymuştum. Tam kestiremedim bu yüzden aldırmadım.

Ben hâlâ ağlıyordum...Ve yanıma Burak denen çocuk geldi...

Burak"tamam lan ağlama artık"
Ben"Sanane ya sen ne anlarsın Kuzenim öl..."ağlamaya başladım.

Biz ağlarken ambulans çoktan gelmişti ve onu siyah bir şeyin içine koyup götürdüler..kapıda kilitliydi.Arif alt katı kilitlemişti. Pislik adam.

Burak"bak yarım saattir ağlıyorsunuz biraz sussanız artık"

Ben"Sanane defol buradan"dedim ve köşeye oturdum...

Ada Burak'ın yanına geldi ağlamaklı bir şekilde"bana bak lan beni sinirlendirme uzak dur bizden,duydum Kumsal'la konuşmanı..

Burak"peki sen bilirsin"

Derin hâlâ mahsur'du...

Ceren"hadi Kumsal sana ihtiyacımız var çıkalım buradan Derin'ide alalım.

Duygu"ne çabuk pes ettin ya?"

Ben göz yaşlarımı silerek"ben pes etmedim kuzenim öldü. Ağlıyorum çünkü böyle bir ailede olduğu için ve üstelik öldürdüler...ama ben onlara ödeteceğim."

Bu onların yaptığı son pislik olacak...

SON...DEVAM EDECEK...

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin