9-Suç Çetesi

11 3 2
                                    

Hepimiz arkamızi döndüğümüzde dehşete kapılmıştık.

İçeri alaycı tavrı ve sırıtışıyla Burak ve çetesi girdi.

Herkes şaşkındı. Tıpkı benim gibi. Tam annem ve babamdan kurtulduk derken bu saçma çete ile burun buruna geldik.

Selin,Damla ve Çağla kötü kötü gülüyorlardı. Galiba planları çoktan belliydi

Berke,Emre ve Burak'ta kendinden emin bir şekilde buraya doğru geliyorlardı.
Burak eliyle işaret verdiğinde Emre ve Berke duraksadı. Burak öne doğru bir iki adım attı:

-yine biz.
Dedi ve sırıttı.

Gerçekten korkmalı mıydım?
Yoksa şaşırmalı mıydım?

Kızlarla birbirimize şaşkınca baktıktan sonra öne bir iki adım attım:

-ne istiyorsunuz siz ya,yardım ettiniz bari karşılık beklemeyin.
Dedim ve kızlara baktım. Ceren göz kırparak söze devam etti:

-hem biz sizden bir iyilik istedik karşılıklı bir yardım istemedik,bilseydik sizin karaktersizliğinizi istemezdik.

Kızların hepsi onayladı.

Selin öne çıkarak:

-Siz bizden yardım istediniz bizde yardımımızı yaptık. Şimdi sizin sıranız canlarım.

Bu sefer Damla söze karıştı:

-ikizim Selin çok haklı şimdi Burak planımızı anlatıcak ve sizde onun dediklerini yapacaksınız.

Cidden mi ya Damla ve Selin ikizmiydi?
Yani evet benzemiyorlardı ama resmen ikisininde huyları birbirini tamamlıyordu.

Burak konuşmaya başladı:

-evet kızlar böyle ayak üstü konuşamayız değil mi?

Mecbur  bir şekilde içeri aldım.

Hepimiz oturduk ve merakla Burak'ın konuşmasını bekledik.

Burak hepimizin merakını gidermek için söze başladı"evet kızlar şimdi biliyorsunuz ki biz size yardım ettik ve dolayısıyla siz bize borçlusunuz ve..." derken
Ceren lafını böldü "eee yani konuya gel be seni mi bekliycez."

Burak ters ters bakarken söze devam etti"yani sizin cezanız şu:bir kişi arıyoruz birçok kez ulaşmaya çalıştık ismi laura ve bu kadın çok önemli bunu bir ormanda bulucaksınız sapot ormanında tamam mı?"

Sapot ormanı dediği anda kızlarla birbirimize baktık. Çünkü sapot ormanı yasaklı bir ormandı,tehlikeli...



                      SON...DEVAM EDECEK...

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin