Sanki hissiz ve durgun sulardaki sakin dalgalardım.Hislerim yoktu...
Ben acıya bürünmüş bir zavallıydım.Orada katilin vuracağını bilerek sustum konuşamadım ve ağzım düğümlendi...Cansu'nun acı çığlıkları aklımdan çıkmıyor.Beynimde adeta oradan oraya koşuyorlardı.Hep aklımda o kanlar içindeki Cansu vardı.
Ve o son sözleri Hepinizi Çok Seviyorum...Duygu"Kumsal iyimisin"
Ben"Sence"
Ada"hadi kuzum toparlan,buradan çıkalım o zaman istediğin kadar ağla cenazesine yetişiriz hadi tatlım"Ben ağlamakli bir şekilde"iyi peki hemen çıkalım buradan"
Ceren"ama kapı kilitli,kilitledi o manyak adam"
Ben"peki ne yapacağız"
Duygu"önce Derin'i bulalım"Ceren"evet hadi"
Herkez Derin diye bağırmaya başladı.
Derin sesimizi duyarak"BURADAYIMM"Ada"haydi kızlar ses buradan geldi koşun"
Derin"kızlar sonunda buldunuz beni,Cansu'yu gördüm oda kaçırılmış"Ada"b-biliyoruz"
Derin"nereden biliyorsunuz yoksa kurtuldu mu.Ohh bee..."Ceren"yeter..Sus sen birşey bilmiyosun Derin,kızı üzüyosun daha çok"
Ben"ona bağırma Ceren,Derin bilmiyordu.Derin"b-ben çok üzgünüm ne oldu"
Ben"daha ne olsun Derin,Cansu öl..."Derin sözümü keserek"dur sus lütfen sus"ağlamaya başlar"biz onunla şurada konuşuyorduk daha 5 saat önce buradaydı yaa"
Ada"tamam sakin ol"Derin"lütfen şaka olsun,kızlar kameranız nerede hadi yaa şaka değilmi?"
Ceren"tamam şimdi buradan çıkmalıyız sonra cenazeye yetişeceğiz hadi bir yol bulun"
Burak"yardım lazım mı"
Ada"evet hep birlikte çıkacağız."Burak"evet başkan dinliyorum"
Derin"dalga geçme lan öldürürüm seni"
Burak sırıtarak"peki bensiz birşey yapamazsınız zaten. Neyse sustum."
Burak çok gıcık bir tipti. Ve bu konuşmaları kızlarıda rahatsız etmişti.Ada"vazgeçtim sen ikile buradan"
Duygu"kızlar sanki biryer buldum fare deliği gibi"
Ceren"iyi ozaman seni sokalım oraya ne dersin.Saçmalama kızım başka birşey bulun"
Duygu"aaaaa elimm"
Ben"ne oldu canım"Duygu"elime sivri birşey değdi"
Derin"ben bir bakayım"
Derin eğildi ve deliğe baktı bıçak,oyun kartları,bir miktar para ve telefon vardı...Derin"Buldumm,telefon buldum"
Ceren"ver bakayım"aldı ve Burak'a uzatarak"Burak,çabuk çeteni ara"
Burak'ın çetesinin olduğunu Derin söylemişti çünkü odadayken Burak ve çetesini delikten görmüştü ve şuan onlara ihtiyacımız vardı.
Ceren'nin elinden çekti ve çeteyi aradı.
Burak kötü kötü sırıtarak"iyi geliyorlar,bak nasılda muhtaç kaldınız"Ceren"biliyormusun bu kapıyı anca senin gibi saçma çeteler açabilir."
Burak"saçma çete değil suç çetesi"diye düzeltti.
Ceren tam ağzını açacakken,
çete geldi..Kapının deliğine bir kaç işlem yapıp açtılar,bir kız,
"Cidden bunlar için mi geldik,değmez ya."Derin"şşşttt kız adın ne senin."
Kız"Damla bebişim beğendin mi canım"Ben"uğraşma kanka boşver"
Burak bağırarak"BU İKİNCİ KURTARIŞIM"
Derin"ne diyor ya bu"
"Ben anlatayım benim ismim Selin
Ve bizde sizi kurtardık değilmi karşılığınıda alacağız."Emre"kanka yarın ödeşiriz salalım mı Çağla sence."
Çağla"iyi bence olur sence Berke?"
Berke"patron ne derse Burak?"
Burak"peki ŞİMDİLİK bırakıyorum..."
Ada"kızlar yandık hadi koşun cenazeye"
Burak"bu günlük kaçın bakalım hiçbirşey karşılıksız kalmaz..."
Sanırım bu altı kişilik çete bizim önümüze çok fazla engel çıkaracaklardı.Selin,Çağla,Damla,Berke,
Emre ve en önemlisi Burak bu isimler asla kendini bize unutturmayacak olan isimlerdi.SON...DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Mystery / ThrillerBir gün en sevdiğim kuzenim olan Cansu bize kalmaya gelecekti.Fakat Cansu gelmedi saatlerce onu bekledik ve o gece herşeyin değiştiği gece olduğunu nereden bilebilirdik. Sonu gelmek bilmeyen zincirlenmiş olay çerçevesinde mahsur kalmış gibiyiz. Gize...