Herkes kararını vermişti.Benim fikrim en mantıklısıydı.Planı uygulamaya koyulduk...
Duygu"kızım sen bir dahisin ya"
Ben hafif gülerek"eeee Duygu'cuğum ben beynimi kullanıyorum"Duygu "Ne dedi..."
Ceren araya girerek "ya siz nasıl kavga edebiliyorsunuz geç kalıyoruz bilmem farkındamısınız?"Ada"evet ya biraz hızlı olun,hadi Kumsal halledelim"
Adamın telefonundan bir taksi numarası bulduk.Ben hemen arayıp gelmesini söyledim.
Taksi şoförü"siz Kadir abi'nin sevgilisimisiniz bana bahsetmişti"
Ben"ş-şey evet oyum ben"
Bu kısa konuşmadan sonra taksi geldi.Taksi şoförü"peki Melis Hanım nereye gitmek istersiniz."
Ben"bu konuma çabuk ol acil bir durum"telefonu verdim.
Taksi şoförü"aaa bu Arif abi'nin mekânı hızlı giderim merak etme tecrübeliyim"
15 dk sonra mekânın önüne geldik.
Bir sürü adam vardı. Ama nasıl geçeceğimiz hakkında bir fikrim vardı.Ada"kanka nasıl dikkat çekmicez."
Ben"kızlar arka tarafa gelin orman yoluna işimiz var"
Hepsi geldi.
Ceren"eee niye geldik Kumsal buraya"
Ben"şimdi kızlar kötü kız olma zamanı"
Duygu"hmm bir bakalım ne yapabiliriz"
Ada "haklısın role girmemiz lazım."Duygu"ayy bende de ruj falan var hadi kızlar gelin"
Duygu hep küçük bir makyaj çantası taşıyordu. Ceketinin iç cebinde olduğu için pek dikkat çekmiyordu.Hepimiz hazırlandık ve kötü kızdan farkımız kalmadı. İçeri korumalardan da Kadir'in sevgilisiyim diyerek geçtim kızlarıda arkadaşım olarak tanıttım.
Tam ana kapıyı geçiyoduk ki biri seslendi.
"Hey dur orda kim o yanındakiler Melis Hanım"İçimden "oh be" dedim.Ve arkamı dönüp gayet özgüvenli bir şekilde
"Arkadaşlarım,bizzat Kadir'den izin aldım arama iznin var arayabilirsin Kadir Beyi hadi bakalım ikile"deyip önüme döndüm.Ceren"kanka senden iyi kötü kız olur."
Koşarak bir görevliye "Arif abi nerede"diye sordum.
Görevli"odasında Canım istersen ben götürebilirim"deyip kötü kötü güldü.
Duygu"sen canım mı dedin Kadir Abinin sevgilisine"
Ben"dur dur Duygu sen karışma"çok sinirlenmiştim. Daha önce böyle birşey yaşamıştım ama tepki vermemiştim.
Yani şuan tepki vermem lâzımdı. İçimden:mâdem kötü kız benim dövmek hakkım.
Ben"kızlar siz gidin geliyorum ben Melis Hanım gönderdi deyin"
Görevli"Melis hanım özür dilerim"
Suratına yumruk atıp yere serdim. Ani gelen bir güçtü. Görevli bana dokunamadı. Kadir çok önemli biri galiba. Bu gücün kaynağını bende anlayamadım ama umursamadım koşarak kızların yanına gittim.
Kızlar Arif'i ikna etmişti.Mahzene gidiyorlardı bende yetiştim.
Ben"kızlar geldim"
Ada"kızım naptın adama sağlamsın"
Ceren"vay be bu ne güç Kum-yani Melis'ciğim"Arif"siz gidin biz Melis'le konuşacağız"
Ben"evet evet gidin önden bakın siz yerindeler mi emin olmak istiyorum"
Bu Arif'i oyalamak için mükemmel bir fırsattı. Böylece kızlar Cansu ve Derin'i ararlardı.
Duygu"tabi canım hemen gidiyoruz"göz kırptı.İçimden "umarım hallederler" dedim.
Arif"Melis,Kadir yok gördün mü"
Ben"Nasıl ya hiç mi yok aaa napalım yaa kayıp olmuş arasın adamların"şaşırmış gibi yaptım. Sanki biraz emir vermişim gibi olmuştu.Arif sinirli bir şekilde"ilk günden emirleri veremezsin Melis Hanım biraz daha sabret"
Demek Melis Hanım'ı ilk defa görüyorlardı. Beni tanımama sebepleri ise buydu. Harika bir haberdi bu.
Ben"tamam"deyip kızların peşinden koştum"hadi girin kızlar."Ceren önden girdi ve"bunlar kim ya"
Ada"nerde lan kızlar"
Duygu"ayy inanamıyorum yaa nerde bizim kızlar"
Ben"kızlar sus..."aniden gördüklerim karşısında şok oldum. Bu imkansız nasıl olabilirdi. Olduğum yerde donakaldım.
Ada"Kumsal iyimisin bir sakin ol"
Ceren"Kumsal kendine gel,ne oldu?"
Ben"Ama bu imkansız...."SON...DEVAM EDECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Misterio / SuspensoBir gün en sevdiğim kuzenim olan Cansu bize kalmaya gelecekti.Fakat Cansu gelmedi saatlerce onu bekledik ve o gece herşeyin değiştiği gece olduğunu nereden bilebilirdik. Sonu gelmek bilmeyen zincirlenmiş olay çerçevesinde mahsur kalmış gibiyiz. Gize...