Koşa koşa cenazeye geldik. Cansu'nun fotoğrafını görünce dayanamayıp ağlamaya başladım...
Kızlar da ağladı.Tabutu taşındıktan sonra mezar başında ağlarken bir yandan da düşünmeye başladım.
Yakını Olmasına rağmen hâlâ annem ve babamı görememiştim.Ceren arkamdan dokundu."Kumsal n'oldu"
Ben"ayyy sen miydin korkuttun beni ya, öyle dalmışım"
Ceren"korkma Kumsal benim,baban gelmiş onu haber vericektim canım"Ben"tamam ca...bir dakika,ne babam mı?"
Arkamdan biri gözümü kapatıp"bil bakalım ben kimim"Ben"yaa baba,hangi rüzgâr attı seni, buralara pek gelmezdin."
Babam"evet kızım şimdi kuzeninin mezarına gel..."
Babamın sözünü keserek"sus baba ve ASIL sebebi söyle."Babamı uzun zamandır göremiyordum. Ve o büyükannemin cenazesine bile gelmemişti. Ve şuan kuzenimin mezarına geldiğini söylüyordu.
Bu sırada Ada geldi"ooo Oğuz Amca hoşgeldin bu şerefi neye borçluyuz uzun zamandır yoksunuz."
Babam"aslında Asıl sebebim kuzenin değil.Sana kalan Büyükbaba'nın mirasını söylemeye geldim."
Kızlar aynı anda "NE"dedi.
Ben"Ne baba gerçekten bunun için mi geldin.5 yıldır yoksun kuzenim öldü,senin annen öldü cenazesine gelmedin ve sen bana bunu söylemek için geliyorsun."ağlamaya başladım. Çünkü o ölen kimseyi umursamıyordu. Buraya para için gelmiş olması beni daha da üzüyordu.Babam"bak kızım üzgünüm ve annen de üzgün sadece mirasını vereceğiz işlemler başladı. Ama eğer istemezsen biz o parayı bağış yapabiliriz."
Derin"biliyormusun bence bir an önce mirası bırakın ve gidin"
Ada"kız zaten üzgün birde bu olaya sevineceğini mi sanıyorsunuz."
Ceren"Kumsal hadi gel onlar halleder biz gidelim daha Cansu'nun yasını tutacağız"
Duygu"hadi gidelim biz.."
Ben"baba sakın benimle konuşmayın mirasımı söylediniz şimdi Antalya'ya gidebilirsiniz,hadi kızlar."Babamlar gitti kızlar Cansu için hâlâ göz yaşı döküyordu ve bende...
Kalbimin üstündeki dikenler yavaş yavaş derinlere iniyordu.Ve bu ise daha çok canımı yakıyordu.
Cansu'nun cinayetinin üstüne birde bana miras kalmıştı. Ben kötü bir durumdaydım ve bu mirası kabul ettim çünkü annemler o parayı bağış yapmayacaklardı.
Ada"hadi canım birlikte eve gidelim."
Ben"gerek yo..."
Ceren birden sözümü keserek"bak canım artık senin bir mirasın var ve eminim bu başına bir şey gelebilir anlamına gelir."Derin"evet canım artık hiçbirimiz güvende değiliz."
Duygu"ayrıca suç çetesi hâlâ bizim peşimizde ve karşılığınıda alacaklar."
Ben"tamam ama çok dikkat edeceğiz"Eve geldik.Her yeri kapatıp kilitledik.
Korkunç bir günün ardından herkes yorgundu. Ve hiçbirimiz uyumamıştık.
Tam herkes yatmaya hazırlanırken kapı çaldı...SON...DEVAM EDECEK...
Hâlâ geliştirme aşamasında...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
Mystery / ThrillerBir gün en sevdiğim kuzenim olan Cansu bize kalmaya gelecekti.Fakat Cansu gelmedi saatlerce onu bekledik ve o gece herşeyin değiştiği gece olduğunu nereden bilebilirdik. Sonu gelmek bilmeyen zincirlenmiş olay çerçevesinde mahsur kalmış gibiyiz. Gize...