chapter three ↺
"Yah Kim Yoonjae, kenapa kau beri banana milk kau dekat Jaehyuk? Kau suka Jaehyuk eah?" Hyena duduk berhadapan dengan Yoonjae setibanya di makmal.
"Hah? Aku kenal pun tak Jae..Jaehyuk? Macam mana nak sukanya." Yoonjae membuka buku teks sambil menunggu saem tiba.
"Habistu yang kau bagi banana milk kau tu dah kenapa? Kau ni dah la susah nak makan masa rehat. Haish."
"Gwenchana. Aku ok je lah. Tapikan, kau kenal ke Jaehyuk?"
"Siapa je tak kenal mamat tu? Mamat hot kot. What the hottie hottie~" gurau Hyena.
"Guys, saem cakap harini kita semua belajar dekat kelas sebab ada orang nak guna makmal." Kata Kim Doyoung merangkap ketua kelas.
Semua bangun lalu menuju ke kelas semula.
↯♡
Next day.
"Kau tak buat homework ke semalam Jaehyuk? Macam tak tidur pun ada." Tegur Hyunsuk.
"Jaehyuk hyung buat cincin kertas origami semalam. Bukan satu tau banyak gila weh!" Ujar Jeongwoo dengan semangatnya.
"Aku dah buat sikit kerja sekolah petang semalam. Tapi lupa banyak lagi belum siap. Pasal cincin kertas tu pula, aku buat bukan banyak pun. Tujuh je. Nak cuba hobi baru."
Sekarang mereka semua berada di kelas Jaehyuk, Asahi dan Mashiho. Kebiasaannya kelas mereka akan menjadi tempat lepak bila saem semua sedang bermesyuarat.
"Hobi? Tipulah. Kau buat cincin kertas tu untuk siapa? Rajin pulak kau." Kata Junkyu lalu membelek-belek origami tersebut.
"Wah hyung! Jinjja yeoppeo!" Kata Haruto sambil menilik cincin kertas itu.
"Ke Jaehyuk kita dah jatuh cinta ni~~?" Sakat Yoshi lalu merangkul leher Jaehyuk.
"Siapa siapa siapa? Uwuuuu." Sakat Jihoon pula. Semua mata memandang Jaehyuk meminta penjelasan.
"Nanti nanti lah aku cerita." Jawabnya sambil bermain dengan pensel.
"Huh. Baikla~" mereka bersebelas mengeluh kecil sebelum semua balik ke kelas masing masing.
YOU ARE READING
paper rings. ✓
Фанфик❝ marry you with paper rings. ❞ ⧉ beautiful cover by mieamin ♡