⚠️VIDÍTE SPRÁVNĚ! VYDALA JSEM DALŠÍ DÍL⚠️
První den školy proběhl tak jako každý rok. nudný monolog učitelů mě málem uspal a pak přišla řada na čtení školního řádu. Co smíme a nesmíme dělat, co smíme a nesmíme si dovolit na vyučujicího a mít z nich respekt. Já jsem vlastně nikdy nedělal bordel, vždy jsem byl spíš tichý žák v lavici a vůbec nevyčníval. Letos jsem samozřejmě nechtěl být výjimkou jenže ti dva, Liam a Louis co seděli za mnou, tomu tak neměli. vyrušovali každou hodinu po celou dobu a já si brzy myslel, že jim něco řeknu. Naštěstí je odkřikl učitel přírodovědy. Naprosto zbytečný předmět pro fotbalistu, ale rozhodně do nás bude hustit úkoly každým dnem.
zbytek dne utekl poměrně rychle. Nikoho ve třídě jsem si nevšímal a ani naopak tomu tak nebylo, sotva jsem se bavil s těmi dvěma. Musím říct, že už teď mi dost lezli na nervy a to to byl první den. Mimo školu byli úplně jiní. Hned co jsme vyšli ze třídy to byli zas ti dva, co znám.
"hele Hazzy, můžu ti tak říkat viď Harry nebo Harold je děsně nudný. Neměli by jsme mít dneska trénink? jen ten začáteční víš, přece je blbost, aby jsme hned cvičili no však víš..." plácal druhé přes deváté Louis, který mě chytl kolem ramen a šli jsme směrem k intru.
"Nech ho trochu oddechnout Louisi, sotva jsme vyšli z budovy a jistě nás má plný zuby." řekl Liam dřív, než jsem stihl něco říct já. Nad jeho slovy jsem se zasmál, jelikož tomu tak opravdu bylo. Na jednu stranu jsem si říkal, že bych mohl být více otevřený a nebýt tak odtažitý ode všech a mohl bych se začít řídit mamčinnými slovy. Ona mi totiž vždycky říkala, že by mě všichni milovali, kdybych jim dal šanci. Má pravdu, jsem přece úžasný no ne? Navíc ze střední jsem už dávno pryč, tohle je vysoká, musím si to trochu užít.
"pokud tedy vím Boo, dnes je přípravný trénink, nějaký to kecání stejně jak ve škole a už hned ve středu budou normální tréninky. Ne že bych to teda šprtal jo..." začal jsem se smát a nemohl jsem si nevšimnout Liamovo uchechtnutí u přezdívky, co jsem Louisovi vymyslel. Ze začátku jsem tedy chtěl říct boobear, ale to mi přišlo nevhodné.
"kde jsi sakra vyštrachal přezdívku Boo? však je to strašný. zní to jako poo, jsem snad nějaký hovno, nebo Puh, jako medvídek Pú?!" v jeho hlasu byl slyšet náznak smíchu a po chvíli se opravdu zasmál. Musel jsem se mírně ušklíbnout nad tím, jak se mu na pravé tváři objevil malý roztomilý ďolíček. Jsem uchylák na ďolíčky
"je teda pravda, že jsem nejdřív chtěl říct boobear, ale řekl jsem si, že na tebe je to moc sladký, a ty jsi přece drsňák!" zasmál jsem se a Lou se ode mě odtáhl, aby mi mohl dát pěstí do ramene. Společně už i s Liamem jsme se začali smát a konečně jsme dorazili k našim bytům.
"V kolik že teda začíná ten trénink?" zeptal se mě Liam už v našem pokoji. já mu jen rychle odpověděl, že ve tři a rozhodl jsem zavolat svojí sestře.
Gemma: čau no to je dost že voláš, tak dělej, přeháněj, co kluci, našli se nějaký hot? Jsou tam nějaký bi, nebo gay a je tem nějaký hezký straight kluk pro mě?
Harry: ségra v klidu zase jo a určitě se tu nějací najdou , ale byl jsem tu první den.
Gemma: no právě a co spolubydla, je v poho?
Harry: joo, strašně v pohodě, dokonce ještě ten první den jsme šli ještě s jedním klukem chlastat.
Gemma: nekeceej! a nabrnk si tam někoho?
Harry: to je trochu moc ne?
Gemma: takže jo viď. Byl hezkej aspoň?
Harry: tak samozřejmě, že je hezkej. Nechceš změnit téma?