"Önceki bölümden"
Hareketli bir müzik açmıştım. Sonra müzik durdu, ve telefonum çalmaya başladı.
_______________________________
Telefonumu elime aldım. Elif arıyordu. Çok şaşırdım çünkü elif beni hiç aramazdı. Önemli birşey olduğunu düşünüp hemen açtım.
" Alo?" dedi ağlamaklı bir sesle. " Elif birşey mi oldu, iyi misin? " dedim ama birşey olduğu zaten çok belliydi. " Defne" dedi ve durdu. Biraz bekledi ve " Bana yardım et" dedi.
Sorun neydi ki?
" Söyle canım tabiki yardım edicem." dedim.
"Babam... Babam bana tecavüz etti. " dedi. Tek bir kelime bile söyleyemedim. Ne diyebilirdim ki. Ya da ne yapabilirdim şimdi. Hemen kafamı toparlamalıydım.
" Tamam Elif şimdi neredeysen bana konum at ben hemen geliyorum. Bize gelirsin tamam mı?"" Ama rahatsız ederim sizi" dedi. " Asla, hadi hemen at bekliyorum" dedim. Görüşürüz deyip kapattı. Hemen bizimkilere mesaj atıp odaya gittim. Bu sırada oda konum atmıştı. Olduğu yer buraya uzak değildi. 5 dakikalık yoldu. Üzerime bir hırka alıp olduğum halde çıktım evden.
Attığı konuma vardığımda bir bankta oturduğunu gördüm. Üzerinde pijamaları vardı. Saçları dağılmış, ıslak olan yanaklarına yapışmıştı. Hemen yanına gittim. Oturup ona sarıldım. Başta irkildi, ama benim olduğumu görünce oda sarıldı. Ağlaması şiddetlendi. Sırtını sıvazladım, saçlarını okşadım.
Bunu nasıl yapabilirdi bu kıza. Ya da herhangi bir kıza. Hiç mi vicdan yoktu bu adamda. Biraz daha ağlayınca sakinleşti. Ya da yoruldu, bilemiyorum. Onu bizim eve götürüyordum. O mahvolmuş haldeydi. Eve vardığımızda daha hiçkimse gelmemişti. Bu iyi oldu, Elif utanabilirdi ya da korkabilirdi.
İçeriye girince onu oturttum. Ne yapıcağımı bilmiyordum. Acaba duş almak ister miydi? Ya da üzerini değiştirmek? Böyle sorarsam yanlış mı anlardı acaba? Sanki ona kirli diyomuşum gibi olur muydu? Kafamdaki düşünceleri hemen silmem gerekiyordu. Önemli olan onun rahatı.
Yanına yaklaşıp duş almak isteyip istemediğini sordum. İstediğini ama kıyafetinin olmadığını söyledi. Benim eşyalarımdan verebileceğimi ona olucağını söyledim. Kabul etti. Ona kıyafet hazırladım. Ama şuan tek yıkanabileceğini sanmıyordum. " Sana yardım edebilir miyim?" dedim o banyoya girerken. Kafasını evet anlamında salladı. Ve bende onun yanında girdim.
Üzerindeki pijamalarını çıkartmıştık. İç çamaşırları duruyordu. Pijamaları çıkarırken iç çamaşırındaki kanı gördüm. Şerefsiz adam. Ama ona belli etmedim gördüğümü. Yavaşça onu köpüklemeye başladım. Suyu ayarlayıp duruladım. Saçlarını da yıkadım. Sonra sırasıyla tekrarladım. İyice yorulmuştu sanırım. Duş uykusunu getirmişti. İşimiz bitince ona bakmadan iç çamaşırlarını çıkarttım. Ve bornozu uzattım. Zorlanarak da giydi. Banyodan çıkmıştık. Odama gidip bornozun altından iç çamaşırlarını giydirdim. Daha sonra pijamalarıda giydirdim.
Saçlarını kurutmak için kurutma makinesini fişe taktım. Havluyu kafasından alıp saçlarının hafif ıslaklığını aldım. Sonra güzelce saçlarını kurutup taradım. Saçları omuzlarına geliyordu. Siyah gür saçları vardı. Saçlarını da kurutup dinlenmesi için yatağımı gösterdim. Onunla uyumamı istedi. Bunu isterken çocuk gibiydi. Babasından masal okumasını isteyen çocuk gibi...
Kabul ettim. Yatağa uzandı ve göğsüme yattı. Bende saçlarını okşadım. 5 - 10 dakika içinde uykuya daldı. Bende yavaş hareketlerle yanından ayrıldım. Gidip eşyalarını makineye attım. Annemlere zile basmamaları için mesaj attım. Onlar çok anlayışlı insanlardı. Bende sofrayı hazırlamaya başladım. Elif'e de bir tabak çıkardım. Sofrayı hazırladım ve telefonumda biraz dolaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızsız Gece
Teen FictionUzakta da olsa insan sever. Görmese de dokunmasa da. Ruhunu sever, kalbini sever. Peki ya o kişi artık yakınında olursa, onu yine sever mi? Bitmiş bir aşk geri gelir mi? Herşey düzelir mi? Başlangıç bir sondu... 🍂