FM♡ BAB 21

481 20 2
                                    

WHEN I WAS WITH YOU, I SEE LIFE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

WHEN I WAS WITH YOU, I SEE LIFE. WHEN I WAS BELONG TO YOU,
I ENJOY THE LIFE🌻 !

Nurin menghirup coffee latte yang terhidang di hadapannya.

Fikirannya berserabut, speechless dan entahlah. Zafran Shah anak Aunty Mira. Kenapa aku tak pernah tahu nama mak dia? Aku dah terima lamaran mak dia hari tu. Ami kata dia akan masuk meminang dalam masa terdekat.

Ingatkan terima risikkan seseorang untuk menjauh dan mengelak daripada Zafran Shah. Masalahnya bukan makin jauh tapi makin dekat pula.

Kenapa dia?

Tak sangka serabut sampai macam ni bila dia muncul balik. Nurin menghembus nafas berat.

"Thinking of me, huh dear?"

Tubuh Nurin mengeras mendengar suara garau itu. Kepala di angkat untuk melihat wajah figura didepannya.

Dahi Nurin berkerut melihat lelaki itu mendukung paras dada seseorang kanak-kanak kecil. Umurnya mungkin 3 ke 4 tahun macam tu.

"My nephew, Fawwaz Qalish. My twins brother child." terang Zafran bersahaja.

Lelaki itu terus menarik kerusi dihadapan Nurin dan melabuhkan duduk tanpa dipelawa.

"Hai, Fawwaz Qalish. Saya Nurin Izzati."

Nurin menghulurkan tangannya kepada kanak-kanak kecil itu.

Fawwaz Qalish terus memandang Zafran.

"Salamlah. Aunty ni baik. Cuma garang sikit je." ucap Zafran memberi keizinan.

Mendengar bicara itu, Fawwaz Qalish terus menyalam sopan tangan Nurin.

"Awwww, you're so cute."

"Aunty also beautiful." puji Fawwaz Qalish spontan.

Nurin yang agak terkejut mendengar pujian itu melepaskan tawa.

"Umur awak berapa, Fawwaz?"

"Four,"

Nurin tersenyum dan mengangguk faham.

"Aunty?" soal Fawwaz Qalish kembali.

Nurin ketawa perlahan. "Aunty dah tua la Fawwaz."

Zafran yang sedari tadi memerhati mengukir senyum. She loves kids.

"Tapi tua-tua aunty your uncle lebih tua." sambung Nurin.

Kening Zafran terangkat mendengar bicara gadis itu.

"Beza setahun je,"

"Tetap lebih tua," sahut Nurin bersahaja.

Zafran tersenyum tipis.

Mrs. Zafran ShahWhere stories live. Discover now