kapitola-Seznameni

510 6 0
                                    

Bylo ráno a pospíchala jsem do práce nedávala jsem pozor a do nikoho jsem vrazila pomohl mi vstát až pak jsem uviděla kdo to je a promluvil na mě "omlouvám se jste v pořádku,jsem Chris Evans"já jsem se na něj podívala a usmála jsem se "jsem v pořádku jsem Morgan Steelová"taky se na mě usmál "nechcete zajít na kafe?"já jsem jen řekla "ráda"stejně jsem šla do práce už pozdě ale zrovna mě to nevadilo šla jsem na kafe ze svím idolem Chrisem Evansem.

Když jsme přišli do kavárny tak jsme si objednali Chris si dal kafe a já cappuccino sedli jsme si a povídali jsme si o všem možném jak jsem přijela do Ameriky a jak mám na vše smůlu divila jsem se jak byla naše konverzace normální jako kdybychom se znali už léta a byli jsme nejlepší přátelé pak se na mě podíval a řekl "omlouvám se ale už budu muset jít mám natáčení"já jsem se na něj smutně podívala "dobře snad se brzy uvidíme"on se na mě usmál "doufám že ano"vyšli jsme a rozloučily se a já jsem šla domů plná myšlenek co se dneska stalo a jestli to byla vůbec pravda že jsem byla na kafi s Chrisem Evansem.

Doufám že se vám to bude líbit budu ráda za každý hlas a komentář ♥️💛💙

Uvidí se ještě Morgan a Chris? A přestala mít Morgan už smůlu?

I love Chris EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat