kapitola-těhotná

172 4 0
                                    

Týden už mi je špatně tak jsem šla k doktorovi a co mi řekl jsem nečekala řekl mi že jsem těhotná a já nevěděla jak reagovat a taky nevím jak to říci Chrisovi ještě jsme o dětech nemluvili a ještě k tomu první sex a už těhotná tak to je gól ale rozhodla jsem se že mu to dneska řeknu až přijde z natáčení a snad se semnou nerozjede budu jen doufat. Cestou domů jsem přemýšlela jak mu to mám říct aby nedostal infarkt musím na to jít pomalu nebo říct mu to rychle a uvidím co se stane to se dozvím za chvíli.

Chris vyšel domů s dobrou náladou "ahoj zlato co bylo u doktora?"já jsem myslela že na to zapomněl já jsem k němu přišla smutním výrazem a Chris se hned zděsil "co se stalo mluv semnou Morgan"přišla jsem k němu a zavřela jsem oči abych na Chrise neviděla nadechla jsem se a řekla "jsem těhotná budeš táta"myslela jsem že bude křičet ale jeho reakce mě překvapila protože mně políbil a když se odtáhl a donutil mně abych se na něho koukla tak řekl "to je super zpráva budu táta to je skvělý"já jsem se na něho podívala "opravdu?"Chris se jen usmál a dal mi pusu na čelo "jo je to skvělý vždyť budu táta"já jsem se usmála a byla jsem ráda že je šťastný.

Když to všem Chris řekl tak nám chodili sami gratulace a už vymíšlely jména a to ještě nevěděli co to bude jestli holka nebo kluk a ty jména stály za to až jsme se museli s Chrisem smát. Chris taky vymýšlel jména holce by chtěl jméno Lili a klukovi Skott a mně se ty jména moc líbí asi je takhle necháme a bude Chris umí dobře vymýšlet jména.

I love Chris EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat