kapitola-starost

158 5 0
                                    

Od té doby co Chris ví že jsem těhotná tak se jen o mně  stará nechodí ani moc natáčet. Když jsem se vzbudila Chris byl prič tak jsem šla do kuchyně a vyděla jsem tam Chrise jak dělá snídani neviděl mně tak jsem šla potaji a objala ho zezadu a políbila ho na lopatky "dobré ráno kapitáne"Chris se usmál a otočil se a políbil mně "dobré ráno princezno"já jsem se taky usmála vzala jsem si talíř a šla jíst lívance byli strašně dobrý Chris pak na mně promluvil "dneska jdeme k tomu doktorovi"já jsem se na něj podívala "já jsem na to úplně zapomněla"usmála jsem se ironicky Chris se jen na mně podíval styl ála jako vážně ale nic neřekl.

U doktora

Šli jsme na řadu doktor udělal ultrazvuk a pak řekl "miminko je zdravé a pohlaví chcete vědět?"zeptal se my jsme se jen na sebe podívali já jsem pak odpověděla "ano chceme"doktor se podíval a našel to "budete mít krásného kluka blahopřeji"Chris byl štěstím bez sebe a já taky Chris se na mně podíval "tak mi budeme mít kluka"já jsem jen poděkovala a jeli jsme domů.

Doma

Když jsme byli doma tak jsme se  jen válely na gauči u televize a Chris mi hladil bříško a přitom vymýšlel jména pro miminko měl strašnou radost a já taky nenechal mně nic dělat ani uvařit radči něco objednal nechtěl abych se namáhala ale pak mu nikdo zavolal když do telefonoval tak řekl "budu muset na natáčení"řekl to Chris tak smutně moc se mu nechtělo ale já jsem se na něj usmála a řekla jsem "to nevadí jen bež aspoň nebudeš řešit jen miminko"Chris se na mě podíval a usmál se "víš že mi to nevadí"já jsem jen pokývala hlavou na souhlas a dala mu pusu a on mi ji oplatil a šli jsme si dát pořádnou sprchu oba jsme ji potřebovali.

Doufám že se vám bude líbit kapitola a budu ráda za každý hlas a komentář 😍😍

Jak chcete aby se jmenovalo miminko??poraďte prosím

I love Chris EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat