14+
Když jsem se probudila tak Chris ještě spal vymanila jsem se s jeho sevření a šla si udělat hygienu když jsem měla hotovo tak jsem šla udělat do kuchyně snídani. Udělala jsem vajíčka a smaženou slaninu a džus dala jsem to na tác a šla do ložnice když jsem přišla položila jsem tác na stolek a jemně ho probudila "Chrisi zlato vstáváme mám tu snídani"a jemně jsem ho políbila on se jen usmál "ty si mi udělala snídani"já jsem se na něj taky usmála "ano máš hlad?"Chris se na mně provokativně usmál "já mám chuť na něco jiného"vzal mně za boky a už jsem ležela pod ním a začal mě líbat já jsem se přidala pak mi sjel ke krku a zaspával mě polibkama a já zasténala já jsem ho chytla za lem trička a sundala jsem mu ho a pak jsem viděla jeho svaly a skousla jsem se ret Chris mi pak sundal taky tričko a hodil ho na zem a opečovával moje prsa a jel níž a níž pak se ale zastavil a podíval se na mně "opravdu to chceš?"já jsem se na něj podívala s úsměvem "ano chci tě Chrisi a moc"když to slyšel tak se mu zablísklo v očích a sundal mi kraťasy a kalhotky a on si sundal tepláky a boxerky a já vydělá jeho chloubu a erekci a musela jsem se kousnout do rtů položil se na mně a začal mě líbat a pomalu do mně vniknul a oba jsme zavzdychaly a on se začal pomalu pohybovat a já se prohnula v zádech a zasténala jsem pak začal zrychlovat a já já už měla orgasmus na krajíčku pak naposledy přirazil "Chrisi oh"a byla jsem úplně mimo že jsem si ani nevšimla že taky dospěl k vrcholní a pak ze mně se dostal lehl si vedle mně a přitáhl si mne do objetí já jsem se na něj usmála "takoví ráno jsem nečekala"on se na mně usmál "já taky snad to nebylo špatné?"já jsem se na něj podívala a povytáhla jsem obočí "děláš si srandu bylo to úžasní"Chris se na mně podíval políbil mně pak ale odtáhl "miluju tě Morgan"já jsem se na něj usmála dala mu polibek na hruť "já tebe taky miluju Chrisi". Pak jsme si dali tu moji teplou snídani vlastně už studenou ale i tak Chrisovi moc chutnala protože mi jí pochválil a vůbec mu nevadilo že byla už studena tohle ráno pro mně bylo super a doufala jsem že nikdy neskončí.
ČTEŠ
I love Chris Evans
RomanceDívka jménem Morgan Steelová bydlí v Americe a štěstí ji moc nepřeje,ale co se stane když potká Chrise Evanse jejího idola bude mít Morgan už štěstí?.