Po 5 měsících
S Chrisem jsem se hodně pohádala novinách vyšla fotka jak objímá Scarlett to mě hodně dostalo ale Chris pořád zůstal džentlmenem mě nechal ve svém bytě a on šel do hotelu i když jsem mu to rozmlouvala on si nedal říct. Když jsem byla v kuchyni nikdo zaklepal myslela jsem že je to Chris že zapomněl jenom klíče ale když jsem otevřela byla jsem překvapená byla to Scarlett. Zeptala jsem se jí "co se děje?"ona ke mně přišla a trochu se usmála ale byla hodně nervózní a pak začala mluvit "Chris nic špatného neudělal řekla jsem mu že jsem se rozešla s přítelem řekla jsem mu to jako kamarádovi a on mně kamarádsky objal"já jsem se jen na ní podívala a moc jsem jí nevěřila "Jak tomu mám věřit?"ona se na mě jen podívala a usmála se "Chris tě strašně miluje i miminko pořád o vás mluví když je na natáčení nepřestane u vás pořád mluvit miluje vás nic by neudělal aby se to pokazilo"já jsem na ní koukala a usmívala se vím že má pravdu jde to vidět na očích že je z toho špatná co se stalo.
Večer
Seděla jsem na gauči když se otevřely dveře Chris se na mě podíval v očích mu šlo vidět že se bojí přijít domů musela jsem se nad tím usmát je to přece jeho byt a on se bojí přid domů? "Neboj jen si jdu pro noťas a nebudu překážet"řekl to smutně a já jsem se pousmála a přišla jsem k němu "promiň že jsem ti nevěřila,zůstaň tu prosím a už nikam nechoť kapitáne"a objala jsem ho a pak ho začala líbat nejdřív nevěděl co dělat ale pak se přidal a bylo to kouzelné moc mi chyběl když se odtáhl tak se usmíval "miluju tě vás oba"a šáhl mi na bříško a dal mi na bříško pusu já jsem se jen usmála "já vím my tebe taky milujeme"ještě jsme se políbili a šli jsme do ložnice Chris a pak já jsme si dali sprchu po sprše jsme šli do postele Chris mě objal a oba jsme usnuli.
Doufám že se vám bude kapitola líbit a budu ráda za každý hlas a komentář 🧡💛❤️
ČTEŠ
I love Chris Evans
RomanceDívka jménem Morgan Steelová bydlí v Americe a štěstí ji moc nepřeje,ale co se stane když potká Chrise Evanse jejího idola bude mít Morgan už štěstí?.