kapitola-nataćení

166 4 0
                                    

Vstala jsem brzo ještě dřív než Chris moc jsem se těšila na natáčení ale ne jen proto že poznám i ostatní ale taky proto že uvidím Chrise hrát udělala jsem hygienu a šla jsem do kuchyně a dělala si snídani Sebastian na gauči taky ještě spal pak ale najednou mě objali silné paže otočila jsem se a byl to Chris on se usmál "dobré ráno princezno"já jsem se usmála nad oslovením princezna a řekla "dobré ráno kapitáne"on se jen taky usmál no dobře trochu víc a pak se na mě podíval "si nemohla dospat?"já jsem se je usmála "jo už se nemůžu dočkat"ale Chris najednou trochu posmutněl a já si toho všimla "copak?"on se na mě podíval "určitě se nejvíc těšíš na ostatní"já jsem se usmála on žárlí to je tak milí já jsem ho políbila a pak jsem řekla "nejvíce se těším až tě uvidím hrát, miluju tě"Cnajednou roztál a políbil mě ale pak nás nikdo vyrušil "nechte si to na večer"zamorejmně to byl Sebastian já jsem se na něj podivala a zpražila jsem ho pohledem Chris se je usmál Sebastian vstal a dal si s námi snídani a vyjeli jsme.

Když jsme přijeli na natáčení tak zrovna probíhala jaká scéna tak jsme museli počkat bylo to tady super byla jsem jako dítě v Disney lendu. Když bylo volno tak jsme šli k ostatním Chris se na mě podíval "tak Morgan tohle je Robert Downey Jr,Jeremy Rener,Mark Raffalo, Anthony Mackie a Scarlett Johansson. Lidi tohle je moje přítelkyně Morgan Steelová"všichni mi podali ruku a pak ke mně přišel Rob "tak ty si ta dívka o který Chris pořád mluví,konečně má holku myslel jsem že je divnej"já jsem se jen usmála a podívala jsem se na Chrise"tak ty o mně výpraviš?"Chris začínal rudnout a řekl "jen v dobrém"a ještě dodal "Roba moc neposlouchej chce mě vždy jen naštvat"já jsem se na něj usmála "dobře jak myslíš"zachvili museli už jít točit a já jsem se posadila a koukala a Chrisovi to šlo bezva snad líp než ostatním a byl dokonce lepší než Robert a to je co říct,když měli přestávku tak Chris za mnou přišel "tak co líbilo?nenudíš se?"já jsem se na něj podívala "líbí jsi bezvadnej lepší než Rob a ne nenudím se"Chris se na mě usmál "děkuji ale jemu to rádči neříkej a za chvíli půjdeme domů"já jsem jen pokívala hlavou na souhlas protože natáčení trvalo do noci a už jsem chtěla taky domu spát teť si Chrise vážím ještě víc když vím jak dlouho musí točit. Pořád mně jen zaráželo že na mne pořád kouká Sebastian a to mně děsilo.

Došli jsme domů Chris šel první do sprchy a pak já když jsem vylezla Chris byl už v postelí zase jsem dostala panickou hrůzu na myšlenku sex ještě jsem nebyla připravená Chris si toho všiml a šel ke mně "Morgan pořád platí co jsem řekl nebudu tě nutit jen chci aby si u mne v objetí spala protože tě miluji"já jsem se na něj usmála a šli jsme k posteli a lehli jsme si já šla do Chrisovi náruče a usmála jsem se "taky tě moc miluju Chrisi"Chris se je usmál dal mi polibek do vlasů a usnuli jsme.

Doufám že se bude kapitola líbit budu ráda za každý hlas a komentář ♥️💙💛

Co udělá Sebastian? vydrží kamarádství Chrise a Sebastiána po tom co se stane??

I love Chris EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat