kapitola-sama

151 4 0
                                    

Když jsem se probudila postel vedle mně byla prázdná koukla jsem se a viděla jsem zase lísteček.

Dobré ráno princezno

Musel jsem brzo na natáčení a nechtěl jsem tě budit jsi roztomilá když spíš vrátím se brzy miluju tě

Tvůj kapitán

Musela jsem se usmál byl tak hodnej nechtěl mě budit vstala jsem a udělala jsem si hygienu a šla si udělat lívance. Když jsem je dodělala tak sice byli dobré ale musím uznat že Chris umí lepší najedla jsem se a rozhodla jsem se že půjdu do obchodu nakoupit a uvařím dlouho jsem nevěřila Chris mi to zakazuje nechce abych dělala něco namáhavého ale vaření nic není.

V obchodě

Když jsem byla v obchodě nakoupila jsem a udělám mu oblíbené jídlo špagety s kuřecím masem a boloňskou omáčkou a taky jsem ještě zavítala do jiných obchodů a koupila si jakí věci měla jsem pořád Chrisovo kartu i když jsem mu jí vracela pořád se ják záhadně objevovala v mí peněžence a Chris dělala jako by o tom nevěděl ale když jsem mu jí dala jednou do ruky tak mi jí vrátil ze slovy je tvoje. Když jsem vyrazila domů autem tak jsem byla unavená ale dalo se to vydržet. Když jsem přijela domů byl ještě čas tak jsem si šla lehnout a potom bych uvařila.

Večer

Spala jsem když najednou jsem ucítila že mi nikdo dává pusu na čelo otevře jsem oči a viděla jsem Chrise usmíval se "promiň nechtěl jsem tě vzbudit"já jsem se jen na něj podívala "kolik je hodin?"on se jen usmál "je osum večer zlato"já jsem rychle vstala a začala šílet a Chris nevěděl co dělám "co se stalo?"já jsem se jen podívala a zvedla obočí "chtěla jsem tě překvapit a uvařit ale byla jsem unavená a šla jsem spát sakra promiň"Chris se jen smál já jsem se na něj nechápavě dívala a Chris se pořád smál a pak přišel ke mně a políbil mně a když se odtáhl "to nevadí v pořádku mně stačí že jsi tady"a zase mně políbil a to já jsem mu polibky začala oplácet pak se odtáhl "jsi unavená?"já jsem se trochu usmála "moc mě to mrzí ale jsem a moc"a sklopila jsem zrak k zemi Chris mě chytl za bradu a dál mi malou pusu "to nevadí jen půjdu do sprchy a přijdu"když přišel já už jsem ležela v posteli Chris přišel lehl si a objal mně a zachvíli jsme spali.

Doufám že se vám bude kapitola líbit a budu ráda za každý hlas a komentář 🧡💛❤️

Dochází mi inspirace tak napište do komentářů co by jste chtěli aby se stalo a já možná něco výběru moc děkuji ❤️💛💛



I love Chris EvansKde žijí příběhy. Začni objevovat