Dneska jsem doma sama protože je Chris na natáčení ale prijde za mnou moje kamarádka Jana. Když Jana přišla tak jsme si povídali a Jana mi řekla "tak těhotná s Chrisem Evansem jo?"já jsem jí jen odpověděla "jo už to tak bude"Jana se nadechla "a jsi šťastná?"já jsem se na ní usmála a zářili mi oči "jo jsem strašně moc"mezi povídáním jsem vařila protože se už blížila hodina kdy by měl přijet Chris dělala jsem jeho oblíbené špagety s kuřecím masem a boloňskou omáčkou bylo to na dlouho ale má to rád.
Chris přišel domů vím to tak že jsem jen slyšela "ahoj princezno"já jsem na něj na oplátku zakřičela "ahojky kapitáne"když Chris přišel do kuchyně tak jsem mu představila Janu "zlato tohle je Jana moje kamarádka"Jana se jen usmála a podala mu ruku Chris se sní taky přivítal a pak šel a pohladil mi bříško sedli jsme si na gauči a povídali si já jsem pak šla nandat jídlo oba mi ho pochválili ale Chris mi vynadal že se námam namáhat ale vaření nic není.
Večer
Chtěla jsem aby u nás Jana spala ale hnet jsem si to rozmyslela když udělala to co udělala když jsem šla do kuchyně tak se snažila políbit chrise a on ji odstrčil a řekl "já miluju jen Morgan jasné"já jsem jí hnet vynadala a vyhodila jsem ji ale tet vím že mě Chris opravdu rád protože dokázal odolat holce jen kvůli mně protože mně miluje a toho si cením je to skvělý partner ale bude i skvělým tátou.
Šli jsme do sprchy a pak ležet Chris mi zase hladil bříško a mně se při tom skvěle spalo.
ČTEŠ
I love Chris Evans
RomanceDívka jménem Morgan Steelová bydlí v Americe a štěstí ji moc nepřeje,ale co se stane když potká Chrise Evanse jejího idola bude mít Morgan už štěstí?.