Changbin,Jisung ve Hyunjin üçlüsünden güzel yerler gelicek jsşabdosnwisdhdl
Felix
Changbin:
"Saçmalama!"Hyunjin:
"Valla ya."Jisung:
"Ben inanmadım açıkçası bu olaya."Hyunjin:
"Ya şaka yapmıyorum. Adam önümde bildiğin karısıyla fingirdeşti."Felix:
"Insanların dedikodusunu yapmayın."Jisung:
"Nolcak oğl-"Jisung'un boğazına kaçan çekirdek kabuğu yüzünden cümlesi yarım kalmıştı. Bahçede çekirdek çitleyip insanların dedikodusu yapıyorlardı. Ben de Jeongin ile onlardan uzakta salıncakta hafif hafif sallanıyorduk.
Changbin:
"Kardeşim dikkat et. Sen ölürsen yaşayamam."Jisung:
"Yaa kardeşim benim."İkisi birbirine vıcık vıcık sarıldığında Hyunjin değişik değişik sesler çıkarmıştı.
Hyunjin:
"Iğrençsiniz."Jisung dil çıkardığında güldüm. Hyunjin bu tarafa baktı gözleri kısık şekilde.
Hyunjin:
"Şerefsiz Felix,zevk alıyorsun değil mi?"Felix:
"Yoo~"Salıncaktan kalkıp Hyunjin'in kucağına oturup başımı kafasına yasladım. Jeongin de gelip Changbin'in kucağına oturduğunda güldüm.
Jeongin:
"Kana kan hyung."Hyunjin de gülüp masadaki soğuk kahvesinden bir yudum aldı.
Hyunjin:
"Ee Jisung,senin hayatında şanslı biri yok mu?"Jisung'un yüzü düştüğünde dudağımı büzdüm.
Jisung:
"Vardı...zaten kardeşim için feda ettim. Şu an büyük ihtimalle babam tarafından öldürülmüş ya da işkence görüyordur."Hyunjin:
"Kusura bakma,bilmiyordum."Jisung:
"Önemli değil Hyunjin,üzülme sakın bu durum yüzünden."Hyunjib kafasını,sallayıp göğsüme yasladı. Bir elimle saçlarını okşamaya başladım.
Jeongin:
"Peki siz,yani Changbin ve Felix hyung. Siz şu an nesiniz?"Changbin ile birbirimize baktık ve konuşmak için ağzımı araladım.
Felix:
"Biz sadece biziz,Changbin ve Felix."Changbin kafasını sallayınca gülümsedim. Hyunjin iç çektiğinde kafamı ona eğdim.
Felix:
"Noldu benim bebeğime?"Hyunjin:
"Bir şey olmadı ve ben senden büyüğüm oğlum."Felix:
"Olsun yine de bebeğimsin."Kaşının kenarını öptüğümde gülümsedi.
Jisung:
"Siz ne ara bu kadar yakın oldunuz?"Felix:
"Changbin'in kendi evine gittiği günden beri yakınız."Changbin bana sertçe bakmıştı. Gözlerimi kaçırdım.
Changbin:
"Ortamın modu düştü. Ben gidiyorum."Jeongin'i kalkması için dürttüğünde kalkmış ve geçmesi için yer vermişti. Changbin ayağa kalkıp aradaki çitlerden kendi evinin bahçesine atladı. Jisung ayağa kalktığında durdurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Philophobia~Changlix
Fanfiction[Tamamlandı] "Seni seviyorum." "Yapamam." •18052021• •27062021•