3•O yüzden seviyorum...

589 57 76
                                    

Of medyaya her gün bakıp ağlıyorum resmen😭

Felix

Felix:
"Jeongin günaydın. Hiç görmüyorsun beni. İki saattir önünde sana sesleniyorum."

Jeongin:
"Hyunjin sevgilisiyle hikaye atmış."

Felix:
"Yani? Olabilir."

Jeongin:
"Hyung gece onunla kalmış. Ailesiyle oyun oynamışlar. Yemek yemişler. Kızla uyumuşlar diyorum."

Gözleri dolu bir şekilde bana baktığında mutfak tezgahına yaslanmayı bırakıp oturduğu yemek masasına gittim ve yanına oturdum.

Felix:
"Sana mı anlattı bunları? Hikayesinde ne paylaşmış?"

Jeongin:
"Hikayesine kızla sabah uyandığı bir fotoğrafını atmış. Diğerlerini bana anlattı. Çok mutluymuş onunla."

Felix:
"Bence duygularını aç,göster ona."

Jeongin:
"Ama hyung o erkeklerden hoşlanmıyor."

Felix:
"Seni erkek-kız beğenir. O da beğeniyordur bence. Hatta..."

Jeongin:
"Ne?"

Felix:
"Sana umut vermek istemiyorum,bu benim kendi düşüncem. Acaba seni kıskandırmak için yapıyor olmasın?"

Jeongin:
"Hyung erkeklerden hoşlanmayan biri neden beni kıskandırsın?"

Felix:
"Bazıları aynı cinse aşık oldukları için korkarlar. Benim gibi. Ben de ilk başta kimseye söyleyemedim ama sonra ayıp bir şey olmadığını anladım ve kendimi belli ettim."

Jeongin:
"Napıcam yani?"

Felix:
"Sen değil,ben yapıcam. Akşam Hyunjin'i buraya çağırıcam. Siz evde takılırken ben de Chang- arkadaşımla buluşucam."

Jeongin:
"Chang?"

Felix:
"Arkadaşım."

Jeongin:
"Hyung bana anlatır mısın? Hep düşüncelere dalıyorsun. Sebebi o mu?"

Felix:
"Yani-"

Jeongin:
"Yani değil. Aklında hep o var değil mi? Evet ya da hayır."

İç çektim.

Felix:
"Evet çünkü çok değişik birisi. Yani nasıl desem? İçine kapanık ve dün benimle arkadaş olmayı kabul etti. Hiç arkadaşı yokmuş."

Jeongin:
"Böyle kişileri iyileştirmek istiyorsun ama sonra kalbin kırılıyor hyung. Bence hiç deneme. Eskiden ne olduğunu hatırlıyoruz."

Felix:
"Hayır Jeongin. Changbin onun gibi değil. Anlarım ben."

Jeongin:
"Onun için de aynısını demiştin. 'Diğerleri gibi değil Jeongin.' aynen böyle dedin."

Felix:
"Ya bir kere kandım ona ve onun gibilere ama cidden Changbin onun gibi değil. Içindeki çocuğu gördüm dün."

Jeongin:
"Dün noldu ki?"

Felix:
"Ya çok uzun anlatması. Üşeniyorum."

Jeongin:
"Hyung ben sana her şeyimi anlatıyorum."

Felix:
"Evet ya,Hyunjin'i de anlattın zaten bana."

Jeongin:
"Hyung o ayrı konu."

Felix:
"Jeongin ya."

Jeongin:
"Efendim?"

Felix:
"Şu konuyu değiştirelim artık. Ben saat kaçta işe gelicem."

Philophobia~ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin