28•Final•Iyi ki doğdun...

381 24 43
                                    

Changbin kas olarak doğsaydın!!

Mixtape oh çok güzel😭

Felix

2 Yıl Sonra

Ayrılığımızın üzerinden geçen yıllar boyunca tek yaptığım asosyal olup kitap yazmaktı. Changbin beni resmen terk etmişti. Ayrılıp başka bir şehre taşınmıştı. Ben evden doğru düzgün çıkmamıştım bile. Dedim ya asosyal oldum...

Grubumuz dağılmıştı bizim ayrılığımızdan sonra. Changbin gitmişti zaten. Jisung ve Minho, Changbin'in tarafını tutmuşlardı. Jeongin ve Hyunjin beni bırakmamış, üstüne bir de Jisung ile kavga etmişlerdi.

Halime üzülen sadece iki kişi vardı. Benim her zaman yanımda olan ve benimle her gün ilgilenip bırakmayan Hyunjin ile Jeongin...

Eve kapandığım günden beri dört kitap yazmıştım. Sadece onların basılıp yayınlanması için çıkıyordum evden. İyice ünlenmiştim, çoğu kişi ismimi biliyor ama beni tanımıyorlardı. Magazin sayfalarındaki en yeni fotoğrafım altı ay önce markete çıktığım fotoğraftı.

Cidden hayatım mahvolmuştu. Changbin yüzünden...

Hyunjin:
"Ay kusucam!"

Yorganımın altında ölü gibi yatarken odama Hyunjin girdi.

Hyunjin:
"Canım arkadaşım, şu camını aç, yataktan kalk ve kokuşmuş yorganını yıka artık... Yerde üç tane çorap var be! Üçü de kokuyor. Kendine gel artık ya."

Camımı açmış ve üstümdeki yorganı alıp banyomdaki çamaşır makinesine atmıştı.

Felix:
"Ya üşüyorum! Geri ver onu."

Hyunjin:
"Hayır efendim."

Tekrar yanıma gelmiş ve yerdeki çorapları da almıştı. Bir süre beni süzdü baştan aşağı.

Hyunjin:
"Kalk."

Felix:
"Niye?"

İç çekip kendisi kaldırdı kolumdan çekiştirerek. Sırtımdan iterek banyoya soktu beni.

Hyunjin:
"Duş alıyorsun. Ben de odanı temizliyorum. Jeongin işten gelince temiz görsün seni."

Ah evet Jeongin... Yeni bir işe başladı. Biraz zor olmuştu ama Hyunjin'in ajansında yardımcı olarak işe girmişti. Patronun asistanı gibi bir şeydi. Her şeyle o ilgileniyordu.

Felix:
"Bunları sırf Jeongin için yapıcam."

Hyunjin:
"Hıhı. Hadi hadi."

Banyodan çıktığında iç çekip duşa girdim...

Duştan çıkıp bana bıraktığı temiz kıyafetleri giydim ve odamı süpürürken yanına gittim.

Hyunjin:
"Heh be! Pırıl pırıl olmuşsun... En son ne zaman duş almıştın? Beyazlamışsın."

Felix:
"Iki hafta olmuştur."

Hyunjin:
"Yuh!"

Bağırdığında yüzümü buruşturdum.

Philophobia~ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin