17•Uyuyalım mı?...

375 34 25
                                    

Lino aşk adamsın be😢

Felix

Felix:
"Hyung,nerdesin?"

Chan:
"Seungmin ile evde oturuyorum noldu?"

Felix:
"Hiç,sordum öyle."

Chan:
"Canın sıkıldı değil mi?"

Felix:
"Of evet hyung."

Telefondan gülme sesi gelince kaşlarımı çattım.

Chan:
"Iyi o zaman,kocamın da canı sıkılıyor. Sana yolluyorum dertleşin."

Gülümseyip onayladım ve telefonu kapatıp Seungmin'i beklemeye başladım. Evin zili çalınca odamdan çıkıp kapıya koştum hemen. Annem açıcakken durdurdum ve onu mutfağa geri yolladım. Kapıyı açıp Seungmin'in üzerine atladım direkt.

Seungmin:
"Ya! Kuvvetsizim ben,seni taşıyamam."

Felix:
"Taşırsın,banane."

Bacaklarımı beline doladığımda kalçama vurmuştu. Acıyla üstünden indim ve elimle kalçamı okşayıp dudağımı büzdüm.

Felix:
"Acıdı."

Seungmin:
"Hiç kusura bakma canım,ben sana dedim taşıyamam diye. Hadi geç."

Içeri girip odama yürümeye başladı. Ben de kapıyı kapatıp arkasından gittim minik minik.

Ikimiz de odaya girdiğimizde kapıyı kapadım ve yatağımda oturan Seungmin'in yanına gittim.

Seungmin:
"Chan beni sinir ediyor ya!"

Bir anda patlayan Seungmin'e bakıp elimi kalbime koydum.

Felix:
"Korktum abicim,niye bağırıyorsun?"

Seungmin:
"Kusura bakma,bir an sinirle şey oldu işte."

Felix:
"Neyse boşver de,niye sinir ediyormuş seni?"

Seungmin:
"Kitap okuyorum,temizlik yapıyorum ya da biraz dizi izliyorum diyelim. Yanıma gelip değişik değişik hareketler yapıp dans ediyor. Git diyorum,sarılıp sıkıştırıyor beni. Öpüyor,gıdıklıyor. Sinir oluyorum."

Felix:
"Şu an gülmem gerekir ama gülmemeliyim. Çünkü adam sana sırnaşmakta haklı Seungmin. Ne zaman kendi isteğinle gidip sarıldın ona ya da ne zaman onu sevdiğini belli eden bir şey yaptın?...sen söyleme çünkü ben biliyorum. Tam olarak hiç bir zaman."

Seungmin:
"Ya sevgimi dışa vuramıyorum belki."

Felix:
"Ama öyle olur mu hiç? Sen sevgi göstermeden nasıl olucak o iş? Bak günde en az iki kere sarıl,öp,onu sevdiğini söyle. Ya onu mutlu et ki o da sana yapışmasın. Sen bir şey yapmayınca o sana sırnaşıyor."

Anladığını belirtircesine kafasını salladı. Omzuna astığı çantasını yere koyup arkasına uzandı yavaşça. Tavana bakıp düşünmeye başladı.

Felix:
"Seungmin kızma ama..."

Bakışlarını tavandan çekip bana doğrulttu.

Felix:
"Sen onu cidden seviyor musun?"

Kaşlarını çatıp hızla yattığı yerde doğruldu.

Seungmin:
"Felix sen neyden bahsediyorsun? Chan benim her şeyim,ailem,dostum,sevgilim. Tabii ki çok seviyorum. Bunu sorman bile yanlıştı bence."

Felix:
"Kusura bakma,Kore'den döndüğüm zamandan beri kafam yerinde değil."

Seungmin:
"Bilet alıp gidiceksin işte,bitti. Hem geçen anlattın ya bize. Hyunjin miydi neydi onu aramışsın,sevdiğin çocuk açmış. Sana ihtiyacı olduğunu söylemiş,Kore'ye dön demiş ve sen yüzüne kapamışsın."

Philophobia~ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin