İ.K|SON

1.3K 214 352
                                    

Selllam.

Bilerek geçen bölüm yorumlarına cevap vermedim çünkü her şey bu bölümde anlaşılacak zaten. Çok karmaşık değil olay dnxöxmxçsmös

Keyifli okumalar. Kalpkalp.

~°~

Benim bir rüyam mıydı her şey?

"Dokuz gündür komadaydınız Elif Hanım. Neyse ki uyandınız." Doktorun gülerek konuşmalarıyla gözlerimi pencereye doğru çevirdim. "Yavaş yavaş eski hayatınıza dönmeniz için yürüyüşlere ve normal yiyeceklere başlayacaksınız. Şimdilik kendinizi zorlamayın."

Başımı salladığımda odadan çıktı.

Aklıma gelen kesitlerle gözlerim dolarken ellerimi yumruk haline getirdim ve tırnaklarımı avcuma batırmaya başladım.

İçimdeki belirsizlikler sanki bir ip haline gelmişti ve ben düşündükçe o ipi kördüğüm haline getiriyordum.

Kocam olacak adamın telefonunun ekranında başka bir kadının mesajını görüp içeriğine baktığımda aldatıldığımı okumuştum ve sonra bunu söylediğim ilk kişi o olmuştu.

Belur Işık Saygın..

Onu sadece ilişki koçum olarak değil aynı zamanda arkadaşım da olarak görüyordum ama o mesleki yakınlığı dışında benimle bir bağ kurmamıştı.

Zaten ben sosyal hayatımda pek sevilen biri olmamıştım.

Kaza olmadan önce araba sürerken Belur'u arayıp eşimden boşanacağımı söylemiştim. Bu konuda kararım netleştiği için sevinmişti. Aramayı kapattığımda da bir kamyonun karşıma çıktığını hatırlıyordum.

O an korkmuştum ama ölmeyi de bir yandan çok istediğimi hissetmiştim.

Belur'a gelirsek o her zaman benim hayranlık duyduğum bir kadın olmuştu. Verdiği röportajlar, yaptığı işler ve güçlü duruşuyla kesinlikle o benim için bir idoldü.

Ona baktığımda gözümde Çağdaş abim canlanıyordu.

Onları kendi içimde çok fazla yakıştırıyordum.

Belur'a bunu belli etmemeye çalışsam da sürekli ona kendi hayatıyla ilgili şeyler sorarken buluyordum kendimi.

Yani komadan öncesi böyleydi.

Demek o yüzden bilinçaltım bana sürekli onları göstermişti.

Düşüncelerimle başım ağrımaya başlarken yanaklarım çoktan ıslanmıştı.

Erkin beni neden aldatmıştı? Ben gerçekten sevilecek biri değil miydim?

Odanın kapısı açıldığında içeri abim girdi. Yüzümün halini gördüğü an gözlerinde endişe yer edinirken hızlıca yanıma geldi.

"Ne oldu birtanem? Canın mı yanıyor?" Hıçkırmamla elleri saçlarımı okşamaya başlarken sorularına devam etti. "Doktoru çağırayım mı?"

Başımı iki yana salladım. Yatağın kenarına o da oturup yanaklarımı elleriyle silmeye başladı.

"Abi.." diye mırıldanmamla gözleri gözlerime dokunurken ağladığım için üzüldüğünü biliyordum.

"O defolup gitti değil mi? Kaçmıştır, eminim. Senden, babamdan her zaman korkmuştur zaten."

Bir gençlik hatası yapıp onunla evlendiğim için kendime de çokça kızıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLİŞKİ KOÇU |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin