Selaam.
~°~
"B-bir şey yok, iyiyim." dediğimde bana dikkatle bakan o kahverengi gözlerine yakalanmış hissediyordum.
"Anlatmak istemiyorsanız siz bilirsiniz tabii ama kalkın ordan. Üşürsünüz."
Sözleri benim daha fazla üşümemi sağlıyordu. Farkında değildi. Zaten ben de yeni yeni böyle hissetmeye başlamıştım.
Kalkmadığımı görünce o da dizlerinin üstüne çöktü.
Gözleri gözlerimdeydi. Elini kaldırıp gözyaşımla ıslanan yanağıma yapışmış olan saçımı yavaşça yüzümden çekti.
Fakat bırakmadı.
Sarı saçımı işaret parmağına dolamaya başladı.
Şimdi gözleri parmağındaki saçımdaydı.
"Boya değil mi?" dediğinde sorusunun anlamsızlığına rağmen başımı salladım.
Gözleri yeşil gözlerime sadece dokundu ama bu ruhuma erişmeye çalışan bir hamle gibi geliyordu bana.
Şu an ne oluyordu?
Danışanımla şu an neden bu kadar yakındım?
"Çakma sarışınlar genelde bana çirkin gelir." diye fısıldadı.
Anlamsız konuşmalardı bunlar.
Yüksek ihtimal gözlerim ağladığım için kızarmıştı ve o dikkatimi dağıtmaya çalışıyordu.
Başka bir ihtimalin varlığı saçma olurdu.
Yavaşça ayağa kalktığımda parmağındaki saçım kurtulmuş oldu.
Boşta kalan parmağına bakarak güldü ve olduğu yerden doğrulup elini pantolonunun cebine koydu.
Rahatsız olduğumu anlamış gibi bir iki adım geri çekildi.
"Bir gün anlatmak isterseniz dinlerim." diye konuştuğunda elimde olmadan güldüm.
Ona ölen kız kardeşiniz önceden danışmanımdı ve şimdi aniden hayatıma sizin dahil olmanızla aklıma bir dolu senaryo geliyor diyemezdim sanırım.
Kahveleri gülen dudaklarımdaydı.
"Teşekkür ederim. Gitsem iyi olacak."
Söylediklerimden sonra başını salladı.
Arabama binip emniyet kemerimi bağlarken beni izlediğini hissediyordum.
Ona son kez bakıp hafifçe tebessüm ettim ve arabayı çalıştırıp oradan uzaklaştım.
Bu uzaklaşmaların beni ona aslında ne kadar yakınlaştırdığını o an bilmiyordum.
~°~
O günün üstünden birkaç gün geçmiş ve ben işimin başındaydım.
Çağdaş bana hiçbir şekilde ulaşmamıştı.
Neden bey demiyordum?
Ellerimle gergin bir şekilde saçlarımı geriye attım.
Düşünmeyi kesmeliydim.
Kapıya hafifçe vurulduğunda gözlerimi bilgisayar ekranından o tarafa çevirdim.
Özge gülerek konuştu.
"Belur Hanım yüz yüze bir randevunuz var. İçeri alıyorum." dediğinde başımı salladım.
Hanım demesine sonra kızacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLİŞKİ KOÇU |Yarı Texting|
Kısa HikayeT A M A M L A N D I İsimsizim: Benim ilişki hayatımda koçluğunuza ihtiyacım var. İsimsizim: Umarım yardım edersiniz ve hayatıma ışık katarsınız. *Burada sandığın gibi değil hiçbir şey.. * *Bu konuda, bu isimde ilk kurgudur. Kısa bir kurgudur. * ...