İ.K|8

1.5K 234 148
                                    

Selaam. Bölüm sonunda konuşalım bakalım.

~°~

Bir hafta olmuştu.

O gün o cümleyi duyduğumda durgun bir halde evime gittiğimi hatırlıyordum.
Günlerimin rutin geçtiğini..

Ne habere bakmıştım ne de sormuştum kardeşinin adını Özge'ye.

Öğrenmek istememiştim.

İçimde kötü bir his vardı ve ben o hislerin alevlenmesinden korkmuştum.

Son danışanımı da hallettikten sonra bilgisayarı kapatıp hızlıca kendimi dışarı attım.

Arabaya binip sahil kenarına yavaşça sürdüğümde düşünmeye başladım.

Benim ilk zamanlar deneyimsizliğim vardı. İşime çok fazla kendi duygularımı katardım. Bazen yanlış yönlendirme yapardım.

Bunları düşünürken önüme aniden bir kedi çıktı. Tam zamanında frene bastım.

Bu frenle birlikte arabayı kenara çekip ağlamaya ve aynı zamanda sertçe direksiyona vurmaya başladım.

"Lütfen lütfen o zamanlarda yaptığım hataları karşıma getirmesin kimse lütfen. İsteyerek yapmadım. Bilmiyordum, bilinçsizdim lütfen."

Allah'ım lütfen.

Aklıma gelen fikirle arabayı çalıştırıp hızlıca sürmeye başladım

Bir yandan ağlarken bir yandan dikkatimi yola vermeye çalışıyordum.

Sonunda gelmiştim.

Mezarlığa.

Direksiyona başımı yaslayıp etrafa bakmaya başladım.

O gün Çağdaş'ı gördüğüm yere baktığımda birinin toprağı suladığını ve çiçekler koyduğunu gördüm.

O muydu?

Yüzünü benim olduğum tarafa doğru çevirip toprağı öptüğünde daha çok ağlamaya başladım.

Oydu.

Telefonu hemen elime alıp o gün bakamadığım habere baktım.

Kayagiller ailesinin tek gözdesi olarak bilinen mühendis Elif Sevtap Kayagiller trafik kazası geçirerek hayatını kaybetti. Bütün uğraşlara rağmen hayata gözlerini yuman Elif Sevtap Kayagiller'e rahmet, sevenlerine sabır diliyoruz. Başımız sağ olsun.

Gözümün önüne anılar yavaş yavaş düştü ve hatırladım. Onu hatırladım.

Aşağıdaki yorumlara gözüm değdi.

-
Çok iyi bir kadındı. Aç, yetim kim varsa desteğini esirgemezdi. Ah o kocası bitirdi onu. Kesin üzüntüden yedi bitirdi kadını. Çok üzüldüm çok. Başımız sağ olsun.

-
Güzel kalbinle anılacaksın Elif Kayagiller.

-
Başımız sağ olsun.

-
Burs verdiği öğrencilerden biriydim. Kaç ay oldu hala kendime gelemiyorum. Çok özledim abla seni. Ablam olmuştun ya benim. Gel geri lütfen gel.

-

Okuduğum şeylerle artık nefes alamaz hale gelirken arabadan inip yere çöktüm.

Hayır lütfen düşündüğüm şey olmasın.

Lütfen.

Başımı dizlerime koymuşken yanımda ilk önce bir hışırtı duydum. Daha sonra yakınımda bir nefes hissettiğimde korkarak geri çekildim.

"İyi misiniz Belur Hanım?"

Çağdaş Kayagiller.

~°~

Neler oluyor Allah Allah?

Can içleri geç gelme sebebi değil sebepleri var ama anlatamıyorum.

Onu bunu geçip şunu söylemek istiyorum.

Büyük bir deprem oldu. Aranızda yaşayan ya da yaşadığı tanıdığı olan biri vardır. Hepsi için ilk önce sağlık sonra eski hayatlarına dönmelerini diliyorum. Gerçekten dualarım hep onlarla.

Can kayıpları da oldu Allah rahmet eylesin.

Başımız sağ olsun.

Kalbimiz orada, onlarla.

İLİŞKİ KOÇU |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin