ikinci ve düzgün bir tavsiye ile geldim bu sefer tavrınız olacak aşağıda yazılan kısımda tavsiyemi okuyabilirsiniz ve küçük ve net bir uyarı vereyim yaşı küçük arkadaşlarımız bazen bu tavsiyeleri bu tavsiyelere uymak zorundayım gibi algılıyor bazı kişilerde aynı şekilde eğer tavsiyeleri dinlemek mi ne denir işte istemiyorsanız yapmak zorunda değilsiniz!
Dışarıda arkadaşlarla buluştuğunuzda illaha şu konuşma geçiyor, Müzik tarzın kötü kıyafet tarzını değiştir veya saçların değiştir gibi saçma ve değişik tavsiyeler veriyorlar özellikle bazı tavsiye kitapları yapıyor bunu.Size tavsiyem onlara net bir cevap verin ve kimse için hiç bir yerinizi değiştirmeyin çünkü siz siz olunca özelsiniz tarzınız olsun müzik zevkiniz olsun idolünüz olsun saçınız olsun siz toplum algısına uymak zorunda değilsiniz kimseyi böyle yönlendirmeyin sizde bu tavsiyelere uymayın yada böyle tavsiyeler kimseye söylemeyin çünkü bu bizim karakteristik yapımızı ortaya çıkaran şeydir kimsenin göz zevki için hiçbir yerinizi değiştirmeyin derim ben size ve bazı tavsiye kitapları soft giyinin pembe beyaz tonlarında şeker giyinin küfür etmeyin gibi şeyler söylüyor bu çok aşşağılayıcı bence, Benim size net tavsiyem ailenizden biri size bir uyarı verdiğinde bırakın eğer fazla küfürbazsanız çünkü insanlar hoş karşılamayabilir ama yakın arkadaşlarınızın yanında küfür edin ama tavsiyem size yeni tanıştığınız insanların yanında acayip fazla küfür etmeyin ve arkadaş çevresinde edin öğretmene küfür edin demiyorum sakın etmeyin ceza almanızı istemem dşçfşpefpecdpldcc ama arkadaşlarınız sizi satmayacak kişilerse edin ve istediğiniz gibi giyinin kimse sizi istemediğiniz bir şeye zorlayamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tavsiye book
Genç Kız Edebiyatıburda çakma tavsiyeler bulmazsınız böyle soft girl olun gibi tavsiyeler falan yok rahat rahat okursunuz